Gå til innhold

Nye tanker.... ting forandrer seg fort :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg egentlig synes det er greit og ikke prøve, misforstå meg rett, hadde bli ekstatisk om sambo ville prøve nå, men jeg har fått ny og veldig spennende jobb som jeg gleder meg veldig til å begynne i og da hadde det ikke passet med barnelaging uansett. Så på over en mnd nå har jeg ikke snakket noe om hverken barn eller barnelaging og det er egentlig litt godt etter å ha tenkt kronisk på dette i hele år. Og nå hender det faktisk at han nevner det sjøl også i daglig samtale, av type "når vi kjøper ny bil så er det vel greit med en som er større?" eller "titter på store 3roms leiligheter jeg, vi trenger litt større plass" også spør jeg hvorfor det når vi bare er to, vår helt normalt store bil og leilighet passer da godt nok nå når vi bare er to og da svarer han "ja,men vi blir vel fler etterhvert?" så nooe har kanskje gått inn hos han likevel :P uansett så blir jeg fullt opptatt med ny jobb fremover så da rekker jeg ikke tenke så mye barnetanker på en stund og for min egen psyke så er nok ikke det så dumt.. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye med ny jobb!!! :) har det veldig likt med deg.. gleder meg til jobb hver dag, men allikevel kommer babyønskene en gang i ny og ne. Det virker som når gutta har tid til å tenke for seg selv uten vår masing kommer de sakte med sikkert etter med tanker om familieforøkelse. herlig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...