Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Det høres veldig ille ut....men hva vet jeg? Vet jo at selv om det skal regulere, så er det jo ikke til å komme bort fra at ull også varmer.. Ser bare på tulla mi at i slik temperatur er det best med bare bleia, eller i sommerksjørt og liten kortermet body. Hva mener dere med at dere bruker ull på "de varmeste dagene"? Mener dere når det er skikkelig trope ute? (slik det var i Oslo i juni)?? Over 30 grader på det verste.
snart4barnsmamma Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 eg buker berre ull om vinteren.høyrest heilt bak mål ut å bruke det om sommeren.det er mi meining
Pampers123 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Skjønner ikke vitsen med å bruke ull midt på varmeste sommern.. Når det er varmt, går minsten i shorts og t skjorte.Eller i mindre om det er trope da..
RajaPia Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Da bruker jeg bare bleie eller litt lette klær gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå