Gå til innhold

Hva kan det være??

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg har nettopp hatt mensen, men har fått mensmurringer og har vondt i korsryggen. Puppene er også ømme, kan det være eggløsning jeg har nå, like etter mensen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har mensen da selv om de er gravide.....Har du tatt en test???

Skrevet

Nei ikke tatt test. Kan det ikke være eggløsning? Kan jeg være gravid???????

Skrevet

Dersom du nettopp har hatt mensen, så er det rart om det skulle være eggløsning nå. Jeg ville heller tippet på at du er gravid. Noen får en blødning som normalt når du skulle hatt mensen, og er gravide allikevel. Ei som jeg kjenner hadde mensen gjennom hele svangerskapet, så klart du kan være GRAVID!!!! Løp og kjøp test!!!

Skrevet

Ok, da får jeg kjøpe test idag og teste. Sist jeg var gravid mistet jeg mensen med en gang men.:-)

Skrevet

Kroppen er en rar ting. Det er godt mulig du ikke er gravid nå, men sjansen for at du faktisk er det er der i aller høyeste grad:o)))

Skrevet

Ja får vel noe svar i dag eller det er vel best å ta testen imorgen tidlig? Er du gravid eller?

Skrevet

Du er jo over IKM dersom mensen ikke var mensen allikevel, så da kan du ta testen når som helst. Trenger ikke være morgenurin:o)

Skrevet

Takk for det. Ønsker deg lykke til også hvis du prøver:-)

Foresten: Hvor langt kan man være på vei når man har symtomer da?

Skrevet

En venninne av meg fikk symptomer en uke etter el. Hos andre går det lengre tid. Det hele kommer vel an på hvor fort man produerer HCG. Det er vel det som gir symptomer. Så det fins ikke noe fasitsvar på spm ditt (alt fra en uke til flere uker på vei).

Tusen takk for lykkeønskinger!!

Skrevet

Tok testen når jeg kom hjem ,den var negativ.... Det er merkelig asså, da er det nok eggløsning alikevel....hmmmm.

Ønsker deg masse lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...