brigdetjones Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 min er nå snart 8 uker og hun er liksom ikke noe spes trøtt på kveldene, sikkert endel pga en tendens til mageknip og urolighet på kveldene....når hun da blunder og døser litt er det stortsett på sambo's arm med gynging:-) etter siste amming får jeg henne stortsett i seng til ca midnatt.da sovner hun på puta v puppen eller på min arm-byssende:-) ammer da en gang i løpet av natten og så alt avhengig av "humøret" hennes våkner hun alt fra 7 til 8.30.... og da mat igjen :-) funker egentlig greit men vi bare lurer på om det er sånn det skal gjøres eller om vi skal begynne å legge henne før men da i "våken" tilstand.... mange rare tanker en gjør seg som førstegangs foreldre ;-)
Gjest Ut på tur Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Sånn har vi det også med tutta på nesten 4 uker .. bortsett fra at vi må mate hver 3 time og må vekke henne.
Piipii Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Er akkurat sånn det er her også, og mini er 5 uker
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 her er lillegutt i seng klokken 8 HVER kveld! vasking og stelling så på med pysj og i seng! kysser han på kinnet og går. han sover av seg selv da! kjempe greit! aldri noe problem, har fått det som fast rutine nå og det fungerer KJEMPE bra! han er 9 snart 10 uker og sover til klokken 5 før han skal ha mer, så til klokken 7-8. da står vi opp. og vakser å tar på klær. synes vi har fått et kjempe bra skille mellom natt og dag!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Vi har faktisk nøyaktig samme rutine som anonym over her:) Føler vi er kjempeheldige. Var konsekvente med rutiner fra 6 uker ca og har ikke hatt noe som helst skriking på kveldene, gullet mitt er 11 uker.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Her vasker/bader vi og tar på pysj kl 20.30, så får han mat og så legger vi ham. Da er han alltid våken. Er han litt urolig når vi legger ham synger vi nattasang noen ganger og da roer han seg. Av og til sovner han fort, andre ganger kan han ligge våken opp til en halvtime. Må av og til inn og putte i smokken, men det har ikke vært noe skriking, bare litt "jeg har mista smokken"-klaging;) Har gjort dette siden han var 4 uker (er 6 uker nå) og det fungerer veldig greit. Våkner nå som regel rundt 04.30-05 og vil ha mat igjen. Må poengtere at han kun får mme...
Gjest Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 her legger vi han melllom halv 7 og 7.. da sover han til halv 8 neste dag. 5 mnd og 11 dager
brigdetjones Skrevet 14. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2007 hmm dette hørtes jo deilig ut:-) håper vi kommer dit en dag vi også men lille snuppa våres tar ikke smokk så vi har liksom ikke noen annen trøst enn oss eller puppen og der er jeg konsekvent på at det ikke er noen trøste smokk... vi får bare se an tiden og håpe at hun av seg selv sovner tidligere på kvelden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå