Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ligger snuppa nesten alltid i senga si, hun roer seg best der :o)

Men vet at det er mange som mener at de kun skal sove i sengen på natten...

Hvor sover deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Didrik sover kun i vognen sin på dagtid, enten inne eller ute. Vil ikke sove i sengen på dagtid, så greit nok det =)

Skrevet

I vognbagen i stua, eller i vogna mens vi er ute og triller.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Enten på magen min eller pappan, i bæresjalet eller i vogna. Av og til sover både hun og jeg i dobbeltsenga. Hun er snart 4 uker. Trenger mye kos og den får hun. Sover bedre i egen seng om natta når det er nok kos om dagen :)

Skrevet

Mi sover på sofaen og i senga på dagtid. Hvis vi har vært ute og gått tur og hun sover i vogna lar jeg henne sove i den. Men som regel våkner hun når den ikke er i fart lengre.. Hun er 8 uker.

Skrevet

I vognen sin eller i voggen nede i stuen.

Skrevet

i leandervuggen på stua, i sportsvognen på terassen, i turvognen ( en Silver Cross), på armen til mamman sin eller bestemoren sin eller i sengen sin eller i bæreselen eller i bilstolen eller i lekegrinda. Hun sovner stort sett overalt. En typisk Ferdinand-baby.. enda hun er 7 måneder:o)

Skrevet

Ute i vogna !! Der sover han som en stein og kommer inn med roser i kinna : )

Skrevet

kun vogna på dagtid, senga om natta eller dersom han er syk

Skrevet

På armen til mamma, men oftest i vuggen i stua som hun har fått av bestefar og bestemor=) I vogna når vi triller tur

Sengen på soverummet sover hun i kun på natten, prøver og skille på dag og natt allerede nå selv om hun bare er 3 uker.

Skrevet

Hvorfor er det så viktig å ikke ha de i sengen sin på dagen??? De er ikke så dumme se..........

Skrevet

mini sover i senga sin han, når eg legg han der da. men de dagene mamman ikke er så lat, så sover han i vogn :) men han er ikke no særlig trille-glad, han kan ligge i vogn, men da helst stå i ro. men noen ganger om han er skikkeli trøtt, så sover han når eg trille å da..

Skrevet

På brystet til pappaen sin, i armene våre, litt i vogna og ellers på sofaen. På sofaen ligger hun med hodet mot sofaryggen og beina ut mot golvet, skal godt gjøres å rulle bort derfra ja!

er 8 dager.

Skrevet

Da snuppa var mindre (6 mnd nå), sov hun stort sett overalt, på sofaen, på matta si, i vippestolen etc... Men nå sover hun kun i senga si, greit å få inn den rutinen synes jeg!

Er jo ganske lenge til de sluttet å sove på dagen og da er sengen det beste alternativet.

Tror ikke hun vil sove i vogna eller i vippestolen når hun er 1 liksom, hehe!

Skrevet

Han sover i vogga/vognbagen/bæresjalet/på meg:)

Senga er for nattbruk,og dessuten er den i en annen etasje enn der jeg oppholder meg på dagen.

Skrevet

Hun sover i senga si :o) Hun er snart 6 mnd og det er ikke så lett å få henne til å sovne overalt lenger, hehe...

Sovner godt i vognen når vi er ute, men ikke alltid det passer med sovetidene hennes.

Hun sover 3 små halvtimer om dagen, og vet godt at dag er dag og natt er natt selvom hun sover alle lurene i sengen sin ;o)

Skrevet

I vogna si:)

Skrevet

Gutten min sov i vogna i barnehagen frem til han var over 2 år : )

Så vogna er et fint sted å sove for både små og litt større!

Vippestolen blir verre ; )

Skrevet

Tror det er neeeeesten enstemmig: vogna! ;)

Senga blir på natta.

Er vi i butikken hender det han sovner i babybjørnen. Er han trøtt når pappan kommer fra jobb sovner han på brystet hans. *idyll* hehe..

Skrevet

Vogna. Vi syns det er greit å skille mellom dag- og nattsovested, ellers er det jo bare godt for de å sove ute i frisk luft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...