MammaMia:-) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg får en del kynnere i løpet av dagen. Ikke veldig vonde, men jeg kjenner at magen blir hard og øm. Er det normalt med kynnere hver dag i denne tiden av svangerskapet? Jeg er i uke 27 nå.
*Vetlis* Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg har hatt det hver dag fra uke 16. Er nå i uke 23. De kommer vel ofte om morran, hvis du løper, går fort eller stresser.Etter sex osv. Det er nok ikke unormalt. Det er kroppens egen måte å trene seg opp til fødselen på. Men om det kommer ofte og med jevne mellomrom burde du snakke med lege eller JM :-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 helt normalt, men blir det veldig mye og at det blir skikkelig vondt kan det være lurt å nevne dette for lege/jordmor
Buick Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Kjem som regel meir av det i slutten på eit svangerskap, så eg trur nok det er heilt normalt for din del. Må berre ta det litt med ro om du får for mykje av det.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg er i uke 27 nå, og har hatt kynnere i flere uker, mange ganger om dagen. Så lenge de ikke gjør vondt eller du blør, er det ikke farlig. Har hørt at man får en lettere fødsel dersom man har en del kynnere..... Det er lov å håpe:) Lykke til i allefall!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Jeg er i uke 19, hatt vonde kynnere i et par uker nå. Måtte ringe jordmor. Har mest på ettermiddagen og kvelden. Fikk beskjed av jordmor at jeg skulle teste litt ut på jobben. På onsdag tok jeg det helt med ro, løftet ikke ( jobber i barnehage) Hadde ikke så mye vondt da. Torsdag tok jeg i litt mer men da fikk jeg mange vonde kynnere, stikking, vond korsrygg, var ikke bedre på fredagen så gikk tidlig hjem. I dag slapper jeg bare av og har ikke vondt. Så det ser ut som jeg må sykemelde meg mer :-( Skal på UL på fredag så da skulle de sjekke litt ekstra. Heldigvis så har jeg en fantastisk sjef som sier at jeg kan velge selv om jeg vil jobbe bare 3 timer om dagen hvis det er lettere for meg. Skal få arbeidsoppgaver som jeg kan klare osv. Vil jo gjerne være der også. Jeg hadde også mye kynnere med nr 3 og da hadde jeg en veldig lett fødsel,. ( 1,5 time :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå