Gå til innhold

Hadde dere brevvenner og liksomtvillinger da dere var små?

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)
Skrevet

Sitter inne på Facebook og blar meg gjennom Vi som er født i desember gruppa, håper litt på å finne en av de jeg hadde som liksomtvilling da jeg var lita:o)

Husker jeg hadde annonse inne i Starlet, hvor jeg skrev at jeg var ei kul starletjente som gjerne ville ha brevvenner hihi:) Fikk masse svar, og skrev lenge med enpar av dem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde brevvenner i flere omganger. var liksom ikke så flink til å svare, men syntes det var kjempe artig å få brev..

Skrevet

Hadde snørrogførti brevvenner...hihi. Morsomt.

Har fortsatt kontakt med ei av dem idag :o)

Skrevet

Hehe, ja!

Hadde annonse inne i tl-klubben og starlet.

Hadde bortimot 100 brevvenner en periode. Var kjempegøy å få og å skrive brev, men ble etterhvert lei. Hadde jo ikke tid til noe annet enn å skrive brev..

hehe, lurer på om det er noen her inne jeg kanskje var brevvenninne med?:o)

Skrevet

Jaaaaahhh!!!!!!!!!!

mange.... :oD

Skrevet

Hadde mange brevvenner, men ingen liksomtvillinger.

Men ønsket alltid at jeg hadde en tvilling...:)

Skrevet

Hadde maaange brevvenner og skrev brev og fikk masse post hver dag :o) Moro! Hadde en "liksomtvilling" også men hun var født dagen etter meg da ... hihi

Kanskje noen av mine brevvenner er her?

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hihi:) Kansje det. Skrev mye med ei fra Larvik, med initalene HG tror jeg det var. Hun var vel 79 modell hun også. Også hadde jeg to liksomtvillinger, ei LWF fra i nærheten av Halden, og ei anna AL fra Ål tror jeg det var, hun hadde ei tvillingsøster som bynte på M. Noen som kjenner seg igjen? hihi

Skrevet

jeg hadde mange brevvenner. og har kontakt med et par av de enda. riktignok bare på sms og julekort da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...