*shehasmyheart* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hvor ofte vasker dere håret på barnet/ barna deres?
tett-i-tett Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 vasker linneas hår 2-3 ganger i uken. eller hver gang hunbader eller dusjer. noen uker er det hver dag og noen ganger erd et mer skjelden. bruker mild baby shampo og balsam siden hun har så langt hår
*shehasmyheart* Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Takk for svar:) Blir omtrent sånn her også. Da fortsetter vi sånn:) Ha en fin dag!
tett-i-tett Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 takk det samme:) blir fort skittne disse barnahage pikene:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Vaske håret er det absolutt værste mitt barn vet, så det blir en gang i uka og av og tll enda sjeldnere. Bading er nesten like ille, så det blir som regel og en gang i uka. Vasker selvfølgelig etter hvert bleieskift, så da ser jeg ikke behovet for å bade så ofte når hun hater det. Hadde hun syntes det var kos hadde det nok blitt oftere.
*shehasmyheart* Skrevet 15. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2007 Hei igjen:) Snuppa her likte heller ikke å bade før. Så det ble kjappe bad/spyl nesten;), eller en god vask med kluten:) Kjenner igjen det der ja:) Men plutselig var det veldig gøy. Nei, det er bare slitsomt og vondt for dere begge når hun ikke liker det i det hele tatt. Blir nok bedre etterhvert:)
Ruske-Sara Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Jeg har god erfaring med å vaske håret til barnet under springen i vasken akkurat som når han var baby. Da slipper de å få såpe og vann i øynene. Når de blir så store at de skjønner at hodet skal opp, øynene igjen og evt. holde en klut foran øynene, så kan man vaske håret i dusjen eller badekaret. Har med dette aldri hatt noe problemer med hårvask på mine to.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Vasker håret hver gang hun bader. Snuppa elsker vann, så hun bader så ofte hun får sjansen. Det blir iallefall hver 2. - 3. dag, noen ganger gjerne to dager på rad. Som sagt, hun elsker det, og velger det i grunn selv når hun vil bade
demonio18 Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 2-3 ganger sånn ca i uken. Det spørs litt, men sånn ca 2-3 ganger iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå