Gå til innhold

Kropp kropp kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal det være lov å kommentere kroppen til oss som nettopp har født (opp til året etter hvertfall) ??

Uten skrupler liksom.. Oi, du har fortsatt mye å gå ned...

Nå ser jeg du har gått ned litt, fortsett å gå turer du... Ja, du får litt å slite med der.

Angrer du på alt du spiste nå?

Vet du, jeg blir gaaaaal. Føler jeg må snakke om kroppen min hele tiden...og unnskylde den. Er 180, 80 kg, liker meg på 70, skal dit igjen. Var oppe i 100... Men, nå fikser jeg ikke ordet kropp lenger, blir mere og mere deppis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem i all verden kommenterer kroppen din? Det er bare en ting å gjøre.. kommenter kroppen deres!

Jeg har merket lite til slike kommentarer, kun fra mamma og svigermor. Og de har vært hyggelige.

Tror du burde revurdere omgangskretsen din ;)

Skrevet

Huff da, jeg har vist bare kroppsfikserte folk rundt meg jeg da... Skal begynne å kommentere tilbake jeg :)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Sånn er det desverre. Kroppen til gravide og de som nettop har født er allemanseie.

Puppene skal vises frem i alle slags selskap, og hvordan kroppen kommer tilbake til normalen skal kommenteres av alle...

Men sånn er det også når man ikke er gravid altså. Jeg gikk ned relativt mye for en del år siden. Alle folks kommentarer i 1-2 år i ettertid om hvor flott jeg hadde blitt og så flink jeg hadde vært gjorde meg gal og deppa.

Jeg tror det beste forsvar er å svare tilbake at du ikke angrer ett sekund på det du spiste, du tar ting som de kommer.og du kan jo også svare tilbake at du synes kroppen din har blitt veldig fin og at du er fornøyd med den og den innsatsen den har gjort og at de kiloene som er igjen ikke bekymrer deg og de skal du ta som de kommer.

I en setting der kroppen din ikke har blitt kommentert går det jo også ann å ta opp at du synes det er litt mye snakk om kropp...?

(Jeg var på butikken og kjøpte meg ny bukse i går 3 str større enn før jeg blei gravid... sånn er det bare og jeg driter i hva de andre sier)

Skrevet

det hjelper å høre at andre også opplever det samme. Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...