Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hvordan gjør dere det når babyen skal sove ute alene? Har dere babysitter ved siden av vogna? Har dere alltid myggnetting over, i tilfelle det kommer en katt som kanskje vil oppi vogna? Er sikker på at jeg ikke hører gutten om han våkner og begynner å gråte, og jeg vil ikke at han skal ligge og gråte særlig lenge uten at jeg kommer, så da må man jo sjekke hvert femte minutt, får jo ikke gjort noe mens babyen sover da.. Og så er jeg nervøs for at noen skal komme og ta han, eller gjøre han noe. Er det mange her som aldri lar babyen sove ute alene? Vet at jeg er overnervøs her, og overdriver farene enormt inne i hodet mitt!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg lar han ikke ligge ute foran huset, drar med meg vogna opp trappene - gjennom stua og ut på verandaen.... Vil ha kontroll Så jeg er like nervøs som deg jeg.
wirre;o) Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 skjønner deg, jeg;o) Jeg er heldig å har terasse i andre etasje, hvor hun sover ute. Da har jeg enten terassedøren eller vinduet oppe, slik at jeg kan høre henne. Sjekker henne uansett omtrent hvert kvarter eller tjuende minutt. Jeg var barnevakt for en tid tilbake, og der hadde de babycall som jeg la ute i vognen. La også over ett eget kattetrekk. Det er grøvere enn myggnettingen på en måte... Det føltes trygt. Men det var jo igjen ikke min unge.
Gjest Ut på tur Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg setter ikke vogna ute på bakken, vi bor i 2 etasje. Bærer baggen opp og så står den på et bord på terassen. Til nå har været vært så bra at vi har hatt døren åpen, men når den skal være lukket blir det med babycall. Jeg har alltid myggnetting på. Noen ganger setter jeg på regntrekket (Har simo vogn så da har vi sånn gammeldags "lokk" som skjermer litt av åpningen) men det er fordi det er så mye skjærer. Jeg hadde ikke klart å gå fra vogna nede. Ikke utenfor en butikk heller..
mamman te Vetle og Alma Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Mange legger regntrekket på vognen(Ikke over åpningen da), katter reagerer på den svisj lyden regntrekket lager og de blir skremt.. Bare ett lite tips:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Takk for svarene. Vogna står ute på trappa vår. Har regntrekk på, siden det regner litt i dag. Har kjøkkenvinduet åpent, så jeg har litt større sjanse til å høre ham. Det var en god idé å sette bare bagen ut, vi har en liten veranda oppe på loftet, så der kunne han sovet, hadde det ikke vært for at han må trilles i søvn. -HI-
Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Jeg har gutten min på 7mnd sovende i vogna begge lurene hver dag.. Har regntrekk rundt vogna.... Ikke nett forran åpningen....Vi bor i enebolig i boligfelt og jeg har ingen betenkeligheter med å la han stå forran huset... Setter han under verandaen i andre etasje og rett utenfor hans eget soverom.... Så kikker jeg jevnlig på ha gjennom vindu............ Han gråter ikke når han våkner men ligger bare og koser seg i vogna si....Hyler han høyt så hører jeg det inn i stua.....Men det har kanskje skjedd 2 ganger
~~¤April baby¤~~ Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Hadde min lille snupp ut fra han var en uke gml. Har på myggnetting hele tiden,sommer og vinter pga katter. Vi bor i en enebolig,han står ute på terassen med døra på gløtt.
snart4barnsmamma Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 eg har han i vogn ute.bur litt for oss sjølv.har myggnetting på.og babycall...står utenfor kjøkkenglaset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå