Princen min Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei! Jeg er 15 uker på vei,og jeg hadde en liten blødning om søndag,var hos legen om mandag å alt var fint.. Men i dag blødde jeg litt igjen,kom litt blod når jeg tørker meg,og litt grumsete blod i do.er d noen som har opplevd d samme,er d vandlig å blø litt under svangerskapet??? Skal på sykehuset 12.30 å skjekke dette,er så REDD....
Anette med nr 3 i magen Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 det går nok bra skal du se , kanskje det bare er blod som er foråsaket av urinveis infeksjon , de sa det nemlig til meg da jeg fikk noe av det samme at det kunne komme blod i samenheng med noe sånt , de ser på babyen din i hverfall i dag med ul så tror du kan slappe av jeg , lykke til da
klumpen og gullet Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Kjære deg. Dette går sikkert fint, men bra at du drar å sjekker det. Da får du ro i kroppen! Jeg opplevde det samme, og hos meg var alt fint, men jeg var livredd selv. Lykke til! =)
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Hei Jeg også opplevde det samme, når jeg var i uke 13. Hadde mørkt/ brunt litt klumpete blod i trusen og på papiret i ca 1 uke. Vi var på ferie i Kroatia mens dette skjedde og jeg fikk litt panikk. Ringte legen hjemme i Norge og fikk beskjed at det mest sansynlig var urinveisinfeksjon siden jeg samtidig hadde et trykk i underlivet. Det gikk over etter ca 1 uke. Jeg fikk UL når jeg kom hjem, alt var ok heldigvis. Barnet sprellet og hadde det bra ;o) Det går nok helt sikkert bra. Lykke til i dag!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Hei! Håper det gikk bra med deg på sykehuset... Jeg hadde også blitt redd, ja.
Krolla og Theodor Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Hvordan gikk det på sykehuset????
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Hei Lena72... Hadde de samme symptomer når jeg var i uke 16... Fikk komme rett inn til gynekolog.. Fikk da påvist forliggende morkake som hadde forårsaka blødningene.. Ble sykemeldt...Fikk beskjed om å ta det med ro,ingen sex og ikke løfte...Vært på ny ultralyd etter dette,og da lå morkaka forholdsvis "på rett plass"... Mne de vil ha meg inn på ny ultralyd når jeg er i uke 32... Dette bare for å være helt sikker på at morkaka ikke er forliggende,for da må jeg ta keisersnitt...Kan ikke føde vanlig dersom en har forliggende morkake... Håper det har gått bra med deg og at det ikke var noe alvorlig...
Princen min Skrevet 14. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2007 Hei dere! Tusen takk for mange fine svar :-).... D gikk bra på sykehuset,e hadde en polypp på livmorhalsen,som han trodde d blødde av,men kunne være fra livmora også,men mest sannsyndlig den polyppen,så e kunne slappe helt av,alt var fimt m fosteret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå