Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Da kommer jeg inn hos dere!! Plutselig er jeg inne på 3.trimester! Synes tiden har gått kjempefort! Jeg heter Monica, bor på Frogner utenfor Oslo og har termin 9.desember. Jeg venter ei lita tulle!
Amanda- Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 hei hei. velkommen=) har termin 6 november, venter også en jente=)
*1+1=2 små* Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 velkommen:) Skal love deg at tiden går fort her!!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Ja det kan jeg tenke meg! Det er jo siste innspurt, og alt kan skje! Er så spennende å lese om alt som skrives her inne også. Plutselig er man høygravid og fødeklar. hihi.
prøvekluten+3små Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 velkommen skal du være! sannelig går ikke tiden likevel..synes ikek det er lenge siden jeg fløtta inn her og i dag har jeg fire uker igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå