Spirevipp med go`gutten Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Tantegutten min er snart 4 år gammel, og venter veeeldig spent på at tante skal få baby. I hele vinter, vår og sommer har han fått høre at babyen kommer når det er høst. Han spør visst etter babyen daglig for tiden, og er skikkelig utålmodig :-) Idag da søstra mi kjørte han i barnehagen var det skikkelig høstvær, regn og vind. Tantegutten min satt å så ut av vinduet i bilen, også spurte han "mamma, er det høst idag?" "ja, nå er det høst" svarte søstra mi. "Å, hurra! Da kommer jo babyen!" strålte han i baksetet :-) Skikkelig skjønn er han! :-)
*Mysillen* Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 så søt han er da men er jo ikke lange ventetiden igjen nå heller da.... er flere som gleder oss skjønner du...hihi
Spirevipp med go`gutten Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Hallo, lenge siden jeg har sett deg på bim nå :-) Ja, nå er det ikke mange dagene igjen, gleder meg så veldig til å få se babyen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå