♥lurelure♥ Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Var på kurs der og fikk bla omvisning, også inne på rommene på barselhotellet (og der var det SÅ mange skjønne bebiser i gangene!!!) Jordmoren som hadde kurset sa at det kunne være lurt å ta med et par større håndklær da de var bittesmå de som lå der og vi ikke fikk flere. Bare et tips:) Vi lar jo kofferten til det oppholdet være i bilen til etter fødsel så det er jo ikke så mye ekstra å ta med.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 takk for tips!! jeg skal på ullevål om en god stund, gleder meg:o) nevnte hun noe om overgangen fra barsel til hotellet og opplegget på hotellet?jeg tar i mot alle goderåd..
♥lurelure♥ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Ja, vi var oppe på føden også, ikke inne på rommene da det var fult. Men vi fikk vite at etter fødsel ble vi liggende noen timer på føden. Så, for å få lov til å komme over på hotellet måtte vi være i såpass stand at vi klarte å gå selv. Og hadde hatt normal fødsel selvsagt. Da går mannen først til hotellet og henter nøkkel og skriver oss inn i resepsjonen, så går vi alle tre (forhåpentligvis) ned til hotellet. Det er innendørs mellom føden og hotellet, så trenger ikke gå ut...
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Er det riktig at man må ha med bind, ammeinnlegg, bleier til barnet og alt sånt på hotellet?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg var akkurat på pasienthotellet og vi fikk nye håndklær hver dag. Det blir jo mye blodsøl så jeg trengte nye håndklær hver dag etter hver dusj og fikk det automatisk ved romvask. Bare legg håndklærne i skittentøyskurvet som de har der. Synes det er rart det som jordmora sa.
white lady Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Klart du får nye håndklær! Så lenge man ikke henger opp igjen de skitne håndklærne men lar de ligge på golvet eller i skittentøyskurven, så tar vaskepersonalet og bytter de ut.( Man får to store håndklær, og to mindre, men spør hvis du vil ha flere.) Det vil også ligge en pakke nattbind der, og et par bleier og vaskekluter til småen.Lurt å ha med selv uansett, for det som ligger der rekker som regel ikke for hele oppholdet. Men man kan også kjøpe sånt i resepsjonen.
betty74 Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Hmmm... en stund siden jeg var der sist, da.. men da fikk vi nye håndklær hver dag. Kanskje det var størrelsen som jordmora snakket om, da.. Husker ikke helt hvos store de var - ikke voldsomt store tror jeg..
♥lurelure♥ Skrevet 15. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2007 Ja, det var dusjhåndklær hun snakket om..... Da de man fikk var så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå