tett-i-tett Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 hva er egentlig bast av spray og impregnerings vask?? noen som har ``forska`` litt??
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Oi. Jeg kjøpte nettopp denne dressen. Trenger den å impregneres?? Blir veldig glad hvis forklarer hvorfor og hvordan man gjør dette!
Carnivale Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Vi har Troll-dress, aldri hørt om at den skal impregneres?
tett-i-tett Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 hei igjen:) dressen skal impregneres ikke bare for å holde vann ute men også for å holde dressen ``fin`` men alle dresser mister litt av sin vannavstøtende funkson i løpet av tiden, så etter en stund er det lurt å spraye spesielt skuldre og rygg og hette for å opprettholde egenskapene. det som skjer ved imp.vask i maskin er at hele dressen blir skikkelig tett og kan bli klam. ves spary på de mest utsatte stedene bli den ikke påvirket av den efekten. men ved spray er det lurt å ta ut foret og putte den i trommel i 10 min for å fixere spayen:)
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg ringte nettopp trollcompany og spurte:) En ny dress trenger ikke å impregneres. Dersom den er brukt på flere barn og begynner å bli slitt så kan man begynne å tenke på det, men det er ikke nødvendig å impregnere en helt ny dress.
tett-i-tett Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 hmmm... da skal iallfall jeg levere inn min.......... den lekker som en sil!!
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Lekker den som en sil? Hvor da? Bena og rompa på dressen skal jo være veldig vannavstøtende. Har du classic dressen? Det var den jeg spurte om da jeg ringte. Vi har classic men ikke begynt å bruke den enda siden det er så mildt og vått. Regnklærne er greie å bruke enda. Vil gjerne ha tilbakemeldig hvis du returnerer den.
mammae:-) Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Jenta vår har hatt eine troll dressen sin i 2 år, og den er brukt myyye, men hun har aldri blitt våt gjennom i den, verken i snø eller regnvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå