Gå til innhold

Impregnering av troll dress.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er egentlig bast av spray og impregnerings vask?? noen som har ``forska`` litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi. Jeg kjøpte nettopp denne dressen. Trenger den å impregneres?? Blir veldig glad hvis forklarer hvorfor og hvordan man gjør dette!

Skrevet

Vi har Troll-dress, aldri hørt om at den skal impregneres?

Skrevet

hei igjen:) dressen skal impregneres ikke bare for å holde vann ute men også for å holde dressen ``fin`` men alle dresser mister litt av sin vannavstøtende funkson i løpet av tiden, så etter en stund er det lurt å spraye spesielt skuldre og rygg og hette for å opprettholde egenskapene. det som skjer ved imp.vask i maskin er at hele dressen blir skikkelig tett og kan bli klam. ves spary på de mest utsatte stedene bli den ikke påvirket av den efekten.

men ved spray er det lurt å ta ut foret og putte den i trommel i 10 min for å fixere spayen:)

Skrevet

Jeg ringte nettopp trollcompany og spurte:)

En ny dress trenger ikke å impregneres. Dersom den er brukt på flere barn og begynner å bli slitt så kan man begynne å tenke på det, men det er ikke nødvendig å impregnere en helt ny dress.

Skrevet

hmmm... da skal iallfall jeg levere inn min.......... den lekker som en sil!!

Skrevet

Lekker den som en sil? Hvor da? Bena og rompa på dressen skal jo være veldig vannavstøtende. Har du classic dressen? Det var den jeg spurte om da jeg ringte.

Vi har classic men ikke begynt å bruke den enda siden det er så mildt og vått. Regnklærne er greie å bruke enda.

Vil gjerne ha tilbakemeldig hvis du returnerer den.

Skrevet

Jenta vår har hatt eine troll dressen sin i 2 år, og den er brukt myyye, men hun har aldri blitt våt gjennom i den, verken i snø eller regnvær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...