Mamsen og lillegutt Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei! Hva ønsker man seg til dåpen når man har gutt??? Folk spør meg,og jeg vet ikke hva jeg skal svare....
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 jeg har jente.. men man kan vel ønske seg noe av det samme.penger er alltid greit.. vi skal oprette sparekonto til hun. ellers ønsker vi oss sang bøker og eventyr bøker, album med inngravert navn og dato, barneservise, en sånn plate hvor det står navn, fødselsdato, tid, vekt, lengde osv.. også har man jo sparebøsser i sølv og barneskjeer.. noen forslag ihvertfall
Nr-3-i-Magen Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Barnebestikk og -servise Liten tursekk Kniv Trehjulsykkel Maleri/kunst Penger
VinterSol+2 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 vi fikk bl.a disse fine tingene til veslemor; fotoalbum klær smykker barnebøker barnas sangbok barnas store rim- og reglebok hakkebakkeskogen på cd kardemommeby på cd barnesanger på cd kunst sangboks (sånn boks med sangark som du trekker ut, "dagens sang" lissom) astrid lindgren-bøkene
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Her ønsket vi klær, penger, bestikk, dåpstallerken, dåpsattestholder og fikk alt vi ønsket pluss litt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå