Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg har vært litt lubben etter første barnet kom. nå er det 7 uker siden jeg fikk nr 2 og jeg er tynnere nå en jeg har vært på lenge. veier nesten 9 kg mindre nå en før jeg ble gravid, men jeg har litt mer som skal bort. noen som har tips/ råd om hvordan da jeg aldri har slanket meg før. er 1.69 og veier 79 kg vet det er uten om tema
VinterSol+2 Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 ammer du? i såfall bør du ikke slanke deg enda.. men du kan begynne en sunn livsstil ved å spise mange, små måltider om dagen, mye frukt og bær. spis MINST hver tredje time. Annenhvert måltid kan være sånn fruktmåltid; en håndfull nøtter, bær eller en frukt. Ikke unngå noe mat, men prøv å spise mindre kjøtt, fett og søtsaker. begrens snoping til helgene. en grapefrukt om dagen hjelper veldig godt på forbrenningen din, og hold deg i bevegelse. da skal du se kroppen gjør mye av jobben selv! det er en ganske langsom måte å slanke seg på, men det er kilo som forblir borte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå