Gå til innhold

Haha, ler litt av barnehagen til ungene mine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute og kjøpte en Reimadress til minsten og i likhet med da eldste kom i bhg med ny Reimadress, så sjokket de ansatte bort til meg og snakket om hvor fin dress han hadde fått, så god og varm han ville være og hvor fint det var med Reimadresser. Hun ene har et barn i barnehagen selv og begynte å spørre om pris og vaskeanvisning. Hva er egentlig greia der? Ingen som løftet et øyebryn da eldste kom med ny Reflexdress for noen år siden. Men når man kommer med Reima så blir man jo lovprist. Ikke så rart at enkelte mener det omtrent er kjøpspress på Reimadresser, tenk om noen med Reflexdress sto og hørte på?

Eneste grunnen til at jeg kjøpte Reimadress til eldste var at hun måtte ha en ny dress og alt annet var utsolgt. Og den passet henne så bra, holdt henne god og varm, så etter det har jeg fortsatt, selv om Reflexdressen ikke var så mye dårligere (men de har kort rygg og det er jo ganske irriterende).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns hele det Reima-kjøret har tatt litt av jeg for min del. Blir litt...eh...too much. Har du ikke Reima så er det garatnert at ungene dine kommer til å fryse ihjel liksom...og det gjelder BÅDE dress, luer og votter!

*himle*

Skrevet

Ja, og hva er vitsen med å kjøpe dyre Reimavotter når de i barnehagen alikevel dytter de inn i et tørkeskap! Eneste forskjellen på et par reimavotter og vanlige polvotter fra H&M da er prisen!

Skrevet

Haha, er sant det. Da eldste var liten så hadde hun dresser fra H&M, og hun lever enda...;-)

Skrevet

ps: de har kjempefine vann- og vindtette luer og votter på Exit nå, til 79,.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...