Gå til innhold

Hvordan ta kontakt med barnefar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ønsker kontakt med barnefar mest for barnet sitt skyld. Å skjønner dere ikke er han, men noen idè om åssen man tar kontakt.

I følge samboer så sier han at menner tenker ikke på samme måte om barnet som oss jenter, er det sant?

Litt historie:

Vi møttes i mai, å flytta sammen i august da vi alltid sov sammen uansett.

Vi hadde det ganske greit, vi krangla ikke så mye egentlig.

En dag trudde jeg at jeg var gravid tok en gravidtest den sa nei.. Da ble han så skuffa å lei seg, han gråt litt til å med..

Men jeg trudde ikke på den testen å tok en til,en uke etterpå. Den sa jeg var gravid. Første han sa var jeg vil du skal ta abort. Jeg trengte ikke å si noe for han visste jeg skulle beholde den.

Trur han var i sjokk sa det her fikser vi, vi kjøper et hus å bare du står her å ser jeg bygger den samme babyn går det fint. Men så langt kom vi ikke. han slo opp en uke etterpå.

Men vi holdt ca kontakten til jeg var 4-5 mnd på vei. Da ville han ikke svare på vanlige spørsmål eller snakke med meg... Han svarte kun om jeg spurte om adressa hannes å sånne opplysninger...

Jeg lurer på åssen får jeg kontakt med denne mannen.. Hadde gått med tilfeldige steder. men greia er at han har bil å det har ikke jeg.. å han bor 50 min fra meg. å jobber for det meste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...