Gå til innhold

Alle dere amme-eksperter, se hit!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dro litt oppmerksomhet da... :o)

HVORFOR har jeg så vondt i høyrepuppen? betennelse?? det er harde klumper på hele høyresiden, og det gjør VONDT! plutselig kan det smelle til, med skikkelig verking :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som tette melkeganger?

Får du lillebror til å tømme puppen ordentlig? Om ikke, prøv å massér ut klumpene mens du står i dusjen, og spyler varmt vann på...blir du ikke kvitt de kan det bli betennlse ja, auau.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde sånn frostanfall natt til i går! Det var skikkelig ekkelt! Jeg måtte bare springe inn på rommet og legge meg under dyna. Vet ikke om jeg hadde feber, men jeg begynte og kaldsvette. Tenkte igrunn ikke over det da :(

Får løpe i dusjen og tømme det nå. lillebror sover, og det gjør VONDT!

Skrevet

Jepp, feber høres jo ut som en begynnende brystbetennelse det da! Varme omslag må du også prøve, og vær flink med ammeinnlegg i ull. Går det ikke over, så kontakt lege, så får du medisiner.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

bruker ullinlegg hele tiden...

Men som sagt, så vet jeg ikke om jeg hadde feber, jeg ble bare skikkelig dårlig, begynte og kaldsvette, og sovna....

Skrevet

Hei! Anbefaler at du kommer deg til legen i dag (hør med helsestasj!) og få avgitt melkeprøve i dag. du må pumpe/amme regelmessig, hver andre time, plasserr ungen så haken er mot kulene. Varme før diing/pumpe, kalde omslag når alt er blitt mykt igjen! Blir du mer dårlig i løpet av helgen så gå til legevakten!

Les inne på ammehjelpen.no, a-å, tette melkeganger og brystbetennelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...