Gjest Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 jeg tror jeg nettopp spiste utgått skinke.. er forkjølt så jeg smaker og lukter ikke en dritt. hahaha.. jaja.. takk for maten..
Sara Rompompei Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Er du riktig heldig får du sommerfugler i magen og en runddans på do. Men det er 1.premien altså Har gjort det samme selv, skikkelig forkjøla. Stusset etterpå at skinka kanskje var litt "sleip og glatt" Urgh...
Shabby Cheap Chic Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Hehe litt ekkelt ja, men må nødvendigvis ikke være sur for det da...
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 hva mener du? jeg er ikke sur? eller mente du skinka ?? haha..
Hiv o'hoi Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 jaja... det var den byturen.. haha.. Du må vel heller holde deg på do i helga
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 haha huff nei håper da ikke det hahahaha
Gjest Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 hehe må bare fortelle hva jeg gjorde engang... Var på jobb og skulle spise rundstykker. Hadde skinke i kjøleskapet på jobben og tok den ut, ante fred og ingen fare. syns det var litt rar farge på skinken da... Så nærmere etter og boksen var FULL i hvite makker! Fikk blackout og det neste jeg husker er at jeg står over søpla og brekker meg, hadde kastet boksen da. Spiste ikke noe lunsj den dagen nei!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 å fy faen... SÅ EKKELT!!!! tror jeg hadde dødd på meg .. æææææææææææææææææææsj
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Må bare fortelle at eksen min skulle på hyttetur for noen år siden, han ble invitert hjem til en lokal bygding på stedet og fikk vafler, syltetøy og rømme. Han spiste masse fordi det var så godt sa han, etter å ha dyppet skjeen i rømmen for endte gang, var rømmen totalgrønn av mugg og med små ekle dyr i - fortalte han... Han kastet opp hele helga han - hytteturen ble totalt ødelagt!! Æsj!!! Kommer aldri til å glemme at han fortalte det... æsj! Hahahaha =)
FuriLaks Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Huff, nå tenkte jeg på lukta av kokt skinke *grøss* En etterforsker fortalte engang at lukten av lik kan minne om kokt skinke. Også utgått i tillegg... Hehe. sorry. Håper du ikke blir k v a l m
Gjest Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 kødder du ?? ÆSJ.. fy faen...jeg kommer aldri til å lukte på skinke igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå