Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Hei! Det har seg slik at jeg har blitt syk. Har feber å kjempevondt i hodet. Jeg har prøvd å ta paracet, men har fortsatt en del feber, og blir bare kvalm. Noe som bekymrer meg litt er at jeg ikke har kjent gullet i magen sparke å være skikkelig livlig siden igår en gang på ettermiddagen. Normalt pleier hun å være kjempeaktiv og sparke å hikke mye! Spesiellt på natten. Nå er det eneste jeg har kjent, noe smådulting når jeg trykker litt på magen. Ellers er det helt stille der inni. Hadde dere blitt bekymret om dere var meg eller er jeg litt sånn hønemor nå kanskje? Jeg vet at babyene ikke alltid pleier å være like aktiv hele tiden, men jeg har kjent mye liv siden uke 16, og aldri så lite som nå det siste døgnet..Er 27 uker nå forresten. Noen som har noe tips eller tanker/meninger å komme med eller?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg ville kontaktet legen og hørt hva han/hun råder deg til. Hvis man har feber, skal den helst ikke bli noe særlig over 39 fordi barnet har det ca 1 grad varmere. Bedre å kontakte fagpersoner en gang for mye enn en gang for lite...
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg hadde ringt jordmor eller lege. Fikk beskjed om at jeg skulle ringe om jeg var bekymra! Er det mindre liv enn vanlig så er det bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
brummemamma- Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg skjønner godt at du er bekymret. Jordmor her på siden sier at mønsteret for liv ikke blir reglemessig før etter uke 33, men andre steder sier de tidligere og at man skal ta kontakt viss man er bekymret. Dersom det er vesentlig nedgang fra det du har kjent før synes jeg du skalt a kontakt med lege/jordmor/fødeavdeling for å høre, selv om det sannsynligvis er liten grunn til bekymring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå