Gå til innhold

Jeg kunne slått henne rett ned!

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hadde bare hatt mot nok! (eller krefter for den saks skyld, ikke mye muskler i kyllingvingene mine for å si det sånnt)

Eller i det minste konfrontert henne med alle løgnene hennes!

Men lille pingla meg bare overser hele drittkjerringa, mens jeg kjenner at jeg koker! (og jeg er en rolig person som det skal litt til for å provosere!) AAAAAAAAAAAARGH!!!!!!

Dette er ei som jeg kjennte litt før, via ei venninde, hadde ikke snakka med henne mange gangene.

Så hadde sambo vært ute på byen en kveld, (1-2 år siden) og kommer hjem utpå natta, han ser noe lei seg ut.

Da viser det seg at han hadde sittet og snakka med henne, og hun hadde snakka så mye dritt om meg, at jeg var den falske bitcha, at han måtte bare komme seg vekk i fra meg. Hun hadde fortalt at jeg, hun og hun felles venninda hadde sittet og hånflira av sambo for at han var så forelska og blind og masse anna dritt. Hun har rett og slett bare sottet og foret sambo med den ene ondskapsfulle løgnen etter den andre, også fletta inn små sannheter her og der for å få det til å virke troverdig. Skikkelig hurpenes mor er hun!

Er ei rolig jente som skyr konflikter, er ikke den som sitter og lager drama rundt meg. Liker jeg ikke noen, så holder jeg meg heller unna de, står for det jeg mener, og syns det er viktig å være ærlig.

Derfor blir jeg så forbanna når andre som ikke kjenner meg en gang sitter og lyver sånn, enten det er om meg selv eller andre.

Har fått blåst ut litt steam nå, det var deilig! Men kjenner fortsatt at jeg koker. En punchinbag hadde vært på sin plass ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre er det så altfor mange sånne parasitter her i verden. Det eneste jeg kan trøste deg med er at det går en nemesis gjennom livet og at hun vil få igjen så det suser.

Jeg snakker av erfaring! Det vil kansje ta noen år, men livet vil uten tvil hevne seg på henne!! Heldigvis!!!!!!!!

Skrevet

skjønner ingenting jeg.. skjedde dette for 1-2 år siden og så er du sinna nå?

Gjest otilie79;)
Skrevet

Ja, dette skjedde for 1-2 år siden, og jeg koker fortsatt når jeg ser henne! Har ikke for vane å være langsint, men hun har ikke bedt om unnskyldning eller sagt at det hun sa var løgn. Syns det hun sa om meg, uten å kjenne meg i det hele tatt var rett og slett ondskapsfullt. Og at hun sa det til sambo, prøvde og overtale ham til å forlate meg for at jeg var ei "bitch", vel, forstår bare ikke hvorfor? Hvilke hensikter hadde hun? Hun har mann og to barn selv.

Skrevet

hva med å bare gi slipp.. er jo ingen andre enn deg som får det vondt med det sinnet der..

skjønner det kan være vanskelig, men noen ganger bør man bare gi slipp..

Gjest otilie79;)
Skrevet

Jeg traff henne i dag, mens jeg var i butikken. Derfor jeg koker nå:) Støter ikke på henne til daglig, men kommer sikkert til å reagere likt neste gang jeg ser henne.

Skrevet

forstår jeg og, men vet med meg selv at å gå med sinne mot noen i mange år ikke gir noe annet enn vondt hos en selv.. så lenge du vet at hun har snakket usant så bør du la henne være en dritt og heve deg over henne..

meeeeeen, meg om det! har selv gitt slipp på sinne som jeg hadde mot en person i 10 år i sommer, og jeg har fått mye ro ut av det..

uansett lykke til!

Gjest otilie79;)
Skrevet

Skjønner hva dere mener, om at jeg bare må gi slipp på sinnet og bare heve meg over henne. Når jeg treffer på henne i en butikk eller sånt, så går jeg bare omveier for å slippe å støte på henne. Men i dag stod hun rett bak meg i kassa, og stod og pakka varene rett ved siden av henne. Og jeg sleit noe så sinnsykt for å lavære å se på henne. Klarte det da, og håper hun skjønna tegninga. Vil at hun skal vite at jeg er forbanna på henne.

Men det hadde vært deilig å limt bildet hennes på en punchingbag og bare klina til:)

WhiteLily, når du ga slipp på sinnet du hadde mot denne personen, var det en som du traff til daglig? Og endret du "adferdd" mot dem da eller?

Skrevet

det var moren min .. så ja har kontakt med henne nå pga min datter. for meg så ble det viktig å bare slutte å være sint, og heller la ting være fortid.

men ting er forskjellig, og vi reagerer alle forskjellig. en ting jeg bare vil si er at jeg kan si med nesten 100% sikkerhet at hun nok ikke skjønner tegninga.. vi mennesker kan som regel ikke lese andres tanker, og tror faktisk ikke hun tenker på dette lenger.. derfor jeg mener at det er best for deg å gi slipp, sier ikke du skal tilgi, for det kan jeg forstå er vanskelig, men å gi slipp er bare å slippe det sinne som gnager deg og la ting være fortid.. meeeeeeeeeeen igjen dette er mine meninger og syn på sånne ting og ingen fasit for noen andre enn meg. så om du får noen råd eller tips av det så er det fint, men om ikke så er det og greit..

og hvis du vil at hun skal vite at du er forbannet er det nok lurest å si det.. ikke bare ønske at hun skal skjønne det.. vi kvinner er alt for opptatt av at andre skal skjønne ting uten ord, men det er utrolig vanskelig og gir som regel bare oss selv stress ved at vi forventer en reaksjon på det vi føler vi uttrykker og viser, men aldri sier i klartekst..

hehe.. har mye tanker om det her som du skjønner ;)

Skrevet

Om du skal bære nag i årevis pga en sånn fisleting, blir det er slitsomt liv, jenta mi! Skjønner godt at det var skuffende og sårende der og da, men du må bare la det fare. For DIN skyld, ikke hennes :o)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Skjønner hva du mener Heksa.... Hun er ikke verdt all den energien det ligger i å være forbanna! Og jeg vil få det bedre med meg selv om jeg bare lar det være, forgive and forget som Oprah sier eller?

Takker for svar alle sammen, føler meg faktist bedre:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...