Gå til innhold

Er det noen januar 2007 mødre her??


Tirilill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er her :-) eller da hadde jeg nick skydiver. måtte bytte litt så ingen kjente meg igjen tenkte jeg men samme kan det jo egentlig være :-).

Hadde lyst på 2tette, så synes dette blir veldig bra.

men føler meg egentlig ikke gravid så derfor har jeg vært lite inne på forumet her. Forrige gang spydde jeg type 8ganger hver eneste dag i 4måneder fra uke 5. Mens nå har jeg hatt en spydag og bare vært litt kvalm så det er så utrolig forskjellig fra sist så jeg tror liksom ikke at det er riktig he he men har vært hos legen for å få det bekreftet da.

jaja tiden får bare gå og så skal jeg på ny legetime rundt uke 11-12. Etterhvert så må det vel gå opp for meg hvis jeg ikke mister da(bank i bordet).

Vil vente med å si det til nærmeste familie denne gangen fordi det føles ikke sant ut he he

 

har du tenkt å kjøpe tvillingvogn/søskenvogn? vurderer om det er nødvendig for den eldste går jo uansett i barnehage så han vil jo ikke være med på trilleturene likevel. hmm jaja finner vel ut av det praktiske sånn etterhvert.

 

syntes jeg kjente igjen nicket ditt men tenkte at det kunne jo være noen andre også....

hyggelig....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 08mai her men regner med at den blir endret etter den obligatoriske UL`n :-) har jo aldri orden på når siste mens er, den kommer jo og går uten at jeg tenker så mye over når egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søskenvogn må man ha...hehe...jeg er jo helt vogn gal.

Synes det er så moro å kikke på vogn. Har tenkt på easy walker, oth eller den nye kangero til emmaljunga.

 

Skal dra å kikke litt når vi har passert 12 uker. Gidder ikke stresse med det, men det jo ganske dyrt så vi tenkte å kjøpe i god tid.

Dessuten er det dritt å gå i butikker når man blir skikkelig høy gravid.

Jeg hadde bekkenløsning forrige gang og har allerede begynt å kjenne det.

Er greit å være ferdig med de store handleturene før den setter skikelig i gang. Et lite helvete å gå på harde kjøpesenter gulv med bekkenløsning. Og asfalt...æsj..

 

Jaja...det er prisen å betale for et fantastisk baby!!!

 

Har termin 13. Mai men er litt usikker på den siden jeg bare hadde mensen en gang og testen jeg tok ikke ble positiv før nesten 14 dager etter forventet menstrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...