olebrum78 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg tenkte begynne med det nå i vinden. 1,5år... Men hvor kjøpe en fin/god lue til han??
så var vi 4 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 er lenge siden vi tok i bruk lue her, skal snart finne frem min egen og. Har kjøpt mange fine på reflexbutikken jeg.
Dailis Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 I dag har de tre minste lue. Lille har harr lue litt, har vært sur vind. Jeg synes faktisk HM har gode overgangsluer. Tynne, men dekker og varmer litt.
Eve Dallas Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg bruker Janus sin ull lue, den får du ihvertfall hos Reflex.
*Rutletutt* Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Tobias har begynt med lue igjen, ja - han er 2,5 år og går i bhg. Han har en sånn lue med navnet hans på - den dekker bra:o) Kommer til å kjøpe Reima-lue senere, de er varme, gode og vanntette til våte, kalde dager her i Bergen;o) Ellers bruker han sånn tynn ull-lue med hals fra Janus.
Tante_Sofie Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 På Cubus har de mange fine pannebånd, som er breie og gode nå på høsten. Det har jeg til gutten vår.
*Lissi* Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Vi har brukt lue en stund. I går hentet jn i barnehagen. Var sol, men skikkelig høstluft her. Han var den eneste på avdelingen som gikk uten lue. Vart skikkelig irritert. Så i går kveld fikk han feber, og er atter en gan blitt forkjølet. Skikkelig kjekt...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Polarn og Pyret hadde fått inn mange fine og veldig goe luer, ikke var dem så dyre heller, fant ei til 125 kr og den var ganske tykk og veldig god passform
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå