Gå til innhold

Ultralyd i porsgrunn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva den nye plassen i porsgrunn heter, der de utfører 3d og 4d ultralyd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har 3d/4d på Olavsgaten Legekontor, gamle St. Josef.

Jeg var der på Mandag og er veldig fornøyd, der trenger du ingen henvisning heller. Koster 800,-

Tlf: 35 55 81 11

Virkelig verdt det =)

Skrevet

helenis

fikk du bilder og dvd? og hvor mye koster det ekstra?

jeg har time 17 oktober....

Skrevet

Er det ordinær ultralydtime du skal på så koster ikke dette noe, hvis du har med henvisning fra legen. Jeg var idag hos Linn Røyneland, ei utrolig søt og hyggelig ung dame som tok seg god tid og forklarte nøye.Kjempe bra. Ultralyden og 3D'en var bare helt topp! Anbefales. Jeg fikk med en hel remse med bilder og betalte ingenting, men det er kanskje annerledes hvis timen bestilles utenom ordinær time....

Det går jo an å ta en telefon:-)

Skrevet

Jeg fikk med en haug med bilder, og en dvd :)

Har lagt ut noen av bildene i profilen min.

Det var ingen ordinær ul jeg hadde, tok den bare som en sånn ekstra luksus :) Og da koster det 800..

Men har du den som en ordinær med henvisning koster det ikke noe..

Men da kan det jo bli lenge å vente hvis du er mellom de to ordinære..

Skrevet

jeg klarer ikke se noen bilder på profilen din jeg..trur du må trykke på vis offentlige bilde eller noe sånt...?

Skrevet

jeg har vært på en ordinær, hos argren i langesund. den var over på under 5 min og vi fikk 4 bilder... ikke noe å se på de, vi kan skimte hodet på det ene.

så vi tar en ekstra i olavsgaten. gøy å høre at det er verdt pengene!

Skrevet

Jeg går hos Knut Heldaas, og er kjempefornøyd! Han holder til på PP senteret. Vi var på ul den 11.09, og han har både vanlig og 3D ul, samt at du får med deg bilder og DVD! Jeg hadde henvisning fra legen min, men jeg vet at han tar inn uten rekvisisjon også, men da koster det nok litt. Med rekvisisjon betalte jeg kun 70 kr. for DVD'n. Kjempefornøyd!

Skrevet

jeg ringte til heldaas å fikk beskjed om at jeg MÅTTE ha rekvisisjon fra legen med andre ord en "grunn" for å dra dit utenom ordinær...så rart di sier forkjellig da...valgte vertfall olavsgaten istede da..å fikk veldig bra 3d/4D UL....

Skrevet

Hei jenter..

Jeg går også hos Dr. Heldaas og var der sist også..

Han er urolig snill, og glad i jobben sin..

Han er en veldig annerkjent fødsel og kvinnespesialist, og jobbet mange år på tss...

Grunnen til at man nok må ha rekvisisjon er fordi han er en veldig travel mann..he he..han tar seg ikke bare av kvinner i porsgrunn men telemark skjennerelt..

Og heller ikke bare gravide, han er jo kvinnespesialist..!

De to jentene som har startet opp i olavsgaten startet opp i fjord, og har jobbet med kvinner og barnløshet på sykehuset i porsgunn..

De annongserte med en gang de startet opp med at de tok i mot gravide til 3d/4d til 1000kr..(uten rekvisisjon)

Aner ikke prisen nå...

De har også tatt over passientene til Dr. Knoff..

Så min samboer har fått linn røyneland til fastlege;-)

Skulle jo heller hvert meg, veldig sjalu der gitt...he he

Lykke til videre jenter med magene og ul;-)

Skrevet

Det kan hende at du må være "inne" hos ham, hvis du skal få time uten rekvisisjon. Jeg har gått hos Heldaas i 7 år, så det er kanskje annerledes da, enn om du bare går hos ham under graviditeten. Og jeg vet at det er ganske hektisk der til tider, for det var to mnd. ventetid da jeg skulle ta ut spiralen...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...