Ringsaker84 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Dette har egentlig ikke noe med akkurat temaet graviditet å gkøre, men jeg håper at noen av dere kanskje har noen svar å g meg like vel. Jeg var hos tannlegen på onsdag og trakk to tenner. Den ene tanna var veldig ødelagt pluss at den satt veldig hardt så tannlegen slet litt med å få den ut. Den delt seg faktisk i tre deler da han trakk den. Så de siste to døgnene har vært ganske så smertefulle, men nå begynner det å hjelpe på litt. Men det jeg lurer på er at jeg nesten hele tida har en slags råtten smak i munnen. Jeg fikk et rensemiddel med mintsmak av tannlegen som jeg skyller med 3 ganger om dagen, for å unngå infeksjon. Og det virker som denne råtne smaken blir enda værre rett etter at jeg har skyldt med den. Det hjelper hverken å pusse tennene, eller drikke noe. Er det noen som vet om dette er normalt?
Ringsaker84 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2007 Er det ingen som har noe erfaring eller peiling?
Luna** Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Rotten smak kan være en betennelse. Ring tannlegen du! hilsen en tannhelsesekretær....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå