Gå til innhold

Ha en fin høst,- nå drar vi :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier hadetbra nå jeg, vi får det sikkert kjempetravelt før vi reiser. På tirsdag setter vi nesen mot den franske riviera, har leid ut leiligheten her og leid oss flott leilighet i Antibes med havneutsikt,- i 9 uker! Pappaperm og ferie. Vi gleder oss vanvittig til 9 uker uten en eneste plan, det eneste vi må er å tasse ut hver morgen til bakern før frokost.....og så får vi masse besøk av venner og familie (bla kommer Mathea og mammaen hennes på besøk). Har overlappet venner og familie litt så vi får barnevakt og kan ta oss noen runder på byen også :) Blir nok ikke GNO på meg men håper å få bli med når jeg kommer tilbake!

Så ha en fin høst alle sammen, kos dere på byen og med bebbisene!

klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur og vi er ikke misunnelige nei. Du får holde oss oppdatert med noen reisebrev innimellom og så gleder vi oss til å treffe dere når dere er tilbake igjen.

Stoor klem:)

Skrevet

Ha en kjempefin tur. Vi er heller ikke misunnelige...... :-) Kos dere med sol og varme, så skal vi ta vare på regnet og etterhvert snøen imens!!!!:-)

Klem

Skrevet

God tur og kos dere masse. Det blir nok en fantastisk opplevelse :-)

Skrevet

Dere er jammen heldige! Høres helt herlig ut! Kos dere masse og kanskje blir Nores første ord på fransk hehe! God tur!

Skrevet

Det hørtes herlig ut!!! Jeg er super misunnelig! :o) Dette blir en utrolig bra opplevelse som få er heldige nok til å oppleve. Kos dere masse!

Skrevet

Wow! Det høres utrolig deilig ut! Kos dere masse!

Skrevet

åååå så herlig det høres ut!!! Plass til meg i kofferten?

Ha en super tur og kos dere masse!!

Skrevet

God tur, og kos dere! Jeg er overhodet ikke misunnelig! ;o)

Vi skal kose oss i høstværet i Norge, og til og med en liten tur på fjellet til snøen før dere kommer tilbake!

Skrevet

Ha en riktig god ferie og kos dere masse! Høres jo bare helt himmelsk ut:)

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...