Gå til innhold

DooDoo - er det noe poeng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette spørsmålet hører kanskje hjemme på utstyrsdebatten, men jeg prøver meg allikevel -- det er jo her inne de fleste er i min situasjon.

I utstyrsbutikken snakker de varmt om DooDoo (en liten bamse med lyd som er tatt opp fra en livmor som man legger i sengen til den lille for at hun skal føle seg trygg og sove bedre). Man skal begynne med en gang, helst før fødselen, for babyen hører nå godt gjennom magen. Eller allerede på sykehuset.

Er det noen av dere som har brukt denne på tidligere barn, og var erfaringene gode (som butikken påstår)? Er det en "lur" ting å kjøpe? Min forrige sønn sov dårlig, og jeg ønsket meg noe som kunne hjelpe den gangen, men siden jeg ikke hadde begynt med en gang var det ikke noe poeng å starte etter noen uker. Men hvis det ikke har så stor effekt, eller hvis babyen sover godt allikevel er det jo dumt å bruke penger på dette- Ikke livsviktig akkurat.

Håper på noen kloke ord fra dere damer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må nok innrømme at det hørest ut som et unødvendig kjøp!

slike hjelpemiddler fantes jo ikke da vi var små, og vi klarte oss, vi! ;)

hvis babyen sover dårlig i starten, ville jeg ikke gjort den "avhengig" av en lyd for å sovne! (tenk om den går i stykker/dere reiser bort og glemmer den osv!)

det finnes nok andre triks jeg ville prøvd først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...