UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Eller er de bare veldig pr-kåte?! Feks: -viser fram skitne, rotete hus FRIVILLIG på TV (og det ikke er snakk om overraskelsesbesøk) -foreldre som ikke har styring på og hyler til ungene sine (både offentlig og på TV) osv.. BTW: så synes jeg britiske stuer er så kjipe! Hehe(ja, jeg ser på tvn nå...) komme inn rett i stua, ingen gang, og ikke noe stuebort bare sofaer plassert langs veggene. Ser jo helt merkelig ut!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg har vel ting i livet mitt jeg er flauere over enn at det til tider ser jævlig rotete ut her...hehe
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Og selvfølgelig er det gubbens skyld for at det ser bomba ut her, når søstern min straks kommer på besøk...hehe! =P
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Men du hadde vel rydda litt hvis du visste huset skulle vises fram på tv?!?
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Er ikke så himmelropende pr-kåt at jeg føler behov for å vise fram heimen på tv ;o)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Tror folk har veeeeeldig forskjellig standard for hva som er rotete eller ikke.... Var en serie fra UK som gikk for en stund siden, der folk som ikke fikk solgt boligene fikk hjelp med oppussing av megler. En del av de husene var så rotete og fæle at jeg hadde snudd i døra dersom jeg kom dit på visning, mens de som bodde der syntes de hadde de sååååå kjekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå