værærli.no Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 har hatt en forferdelig natt. Har hatt konstant kynner i mange dager nå( ca1 uke). Så fikk jeg vonde rier som varte under ett minutt og med 5-10 minutters mellomrom siden kl 04. inatt. Stod opp kl seks og ble helt fortvila, fant fram nr til føden og mobilen. La meg igjen i senga for å kjenne etter igjen, og det begynte igjen med samme styrke og kjente litt smerte nede foran magen...litt sånn nedtrykk følelse og noe vondt nede i ryggen. Stod opp kl halv halv åtte og måtte bommelom, dusjet og spiste frokost. Måtte bommelom igjen!! MEN NÅ...nå forsvant kynnene og riene! HVA fænkern? Det skjer visst ikke idag.....:-( Slik har jeg hatt det i noen dager nå! Er lei ja.... Flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 hadde det sånn i en mnd,, tror du jeg var sliten eller? Masrier *blæh*
noje Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Hadde masse kynnere hele svangerskapet, og har lest mye om det. Bla annet at de øker når tarmen er full. Kan jo hende at du fikk sterkere kynnere fordi du måtte på do rett og slett.....
værærli.no Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 ja, fænkern om jeg angra at jeg måtte på diddelido;-/ Men nå har jeg masse plass til en god lunsj...ommelett eller ommetung med bacon? hmmm........
noje Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Spis og kos deg:) Viktig å være god og mett; klar til en eventuell forestående fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå