familien kaos- komplett Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Vi tenkte å kjøpe lego til storebror i bursdagsgave. Når vi var små hadde vi en stor haug med lego og det er jo så gøy å bygge hus og biler helt fritt. Nå har jeg sett etter sånne bøtter med løs lego i, og prøver å sammenligne priser, men det er enklere sagt enn gjort... Det står jo ikke antall biter oppgitt på bøtta?? Heller ikke vekt. En gang kjøpte jeg en sånn bøtte på rema som var billig, når jeg åpna bøtta skjønte vi jo hvorfor den var billig, det var jo bare bitte litt lego på bunnen! Er det noen som vet hvordan jeg kan sammenligne pris (er jo maaange forskjellige bøtter, så jeg får jo ikke sammenlignet like bøtter i forskjellige butikker). Eller er det noen som kan anbefale et lurt sted å kjøoe lego?
lille je Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Lego er vel dyrt overalt, men de har noen ganske ok bøtter til 199 på obs nå.
Dailis Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Toysrus og smartclub kjører store tilbud på lego innimellom. Pyttogpanne har alltid 20 % avslag. Obs kan å ha tilbud... Men stort sett er det dyrt ja...
Sara Rompompei Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Utenpå bøtta står det vel antall? Der hvor det står hva slags biter det er oppi.... Står det ikke 16 x sånn bit og 12 x sånn bit osv? Trodde i hvertfall det. Grunnen til at de ikke fyller opp bøtta er jo fordi du skal kunne putte all legoen du har oppi...
familien kaos- komplett Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 joda, det står 16x sånn og sånn, men når det er kanskje 30 forskjellige slags biter oppi der som det igjen er forskjellig antall av så blir det for mye for mitt hode og sammenligne så sant jeg ikke har med meg bøtta til neste butikk. Kan selvfølgelig regne ut hvor mange klosser dette blir til sammen, men har ikke fått meg til å gjøre dette i butikken. Har sett de til 199 på coop, er det bra pris så går jeg for de kanskje..
1881 Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Prisen på de på obs er steget til 269, var bare forrige uke de kostet 199, men det er likevel ikke så ille!
tvkrus Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 hei her er det ekstraleker og pyttipanne og smartklubb som har de "beste" prisene hva settene inholler kan du skjekke her http://guide.lugnet.com/set/ skriv inn settnr i søkefeltet og trykk på "set inventory" det ikke abslut alle sett der men det er mye og så et tips del antal deter med prisen å få prisen per del bare spør om det er mer du lurer på jeg er en AFOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå