Feit og freidig <3 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Mine to små er oppriktig glade for hverandre og så søte sammen; hver gang de skal leveres hvert til sitt gir de hverandre en klem og sier ha det, jeg er glad i deg. Og hver gang de hentes kaster de seg i armene på hverandre og blir glade for å sees igjen. Synes det er så godt å se- for sånn var ikke jeg med mine småsøsken, he he. Bare litt skryt fra meg, Det beste er at det har kommet helt naturlig for dem- uten press fra oss voksne. Litt stolt har man vel lov å være? ;-)
lille je Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Så søtt:) Heter de Sol og Måne sånn "på orntlig"?
MammantilKaja Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Å så koselig:) Hvor gamle er de da? Sånn var ikke jeg og søstra mi heller! (halvannet år forskjell)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Snippa pusler med lillebroren sin så hun er helt svett, hehe ) De er utrolig søte sammen. Han lyser opp når han ser henne - her i huset er det ikke mamma eller pappa som er favoritten, men storesøster!
Feit og freidig <3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Han er tre og hun er snart seks- (Vet at jeg egentlig ikke "hører" til her inne lenger, med hensyn til barnas alder- men har vært her siden hun var nyfødt så.... det er vanskelig å gi seg... ) De heter ikke Sol og Måne helt på ordentlig, bare nesten, he he. ;-)
lille je Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Hehe, jeg syns liksom Måne på en gutt høres litt spes ut:) Og blir så veeeldig Juni Anker Hansen:)
Feit og freidig <3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 Enig, Det blir litt sånn new age-aktig... Også synes jeg det er litt feminint på en måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå