Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Lille snuppen er nå blitt 3mnd`er å gulper bare mer og mer!!!! Han gjør det uansett.. Om han ligger i ro, "sitter", ja uansett hva jeg gjør og ikke gjør..... egentlig blitt vant til at han er en storgulper, men syns det er blitt mer gulpnig nå i det siste.... han er jo også mer aktiv under babygymmen sin,men... kan jo nesten ikke ligge på magen for da ligger han i en dam av gulp... huff, begynner å blir litt frustrert over denne gulpingen... men han er i vigør og er seg selv.... blid og fornøyd... får vel pupp va.6-7ganger i døgnet (sover hele natta)... er 65cm lang og veier 6,8kg (kontroll på tirsdag)..
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2007 noen som har eller har hatt det slik??
Kirsebæra Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 drikker du melk? Og er det sprut gulp eller bare litt sån at det ''detter over kanten'' på leppene? Kan hende han har melke allergi vettu...og at han ikke tåler melkeprotein eller laktosen...prøv å kutt ut melk, og funker ikke det så ta det opp med legen(for så vidt HS også, menjeg hadde ikke noen god opplevelse med HS) kanskje det er noe galt med lukkemuskelen
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Ja, snuppa var sånn. Gulpa opp alt ho hadde spist, og litt mer tror jeg (så hvertfall sånn ut) Jeg måtte begynne med sånn nestargel. Mye styr, men det funka hvertfall. Lykke til!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 hmmmmm.... JEG drikker MYE melk!!!! :o/ er en melkekalv.. kankje jeg skal prøve å¨kutte ut min melk ei stund!? bare for å se...!???
Tante_Sofie Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Tuppa her i huset var en storgulper!! Ugh..ugh..,men nå er det så godt som over. Jeg drakk ikke melk. HS sa hun antakelig var et "reflux barn", med det mente hun at lukkemuskelen over magesekken ikke var ferdig utviklet da hun ble født. Hun spiste omtrent som ditt barn da hun var på den alderen... Da hun begynte å sitte og etter hvert krabbe og nå gå har det avtatt mer og mer. Nå har det gått sikkert en mnd siden sist. Hun er nå 11,5 mnd... Så et lys i den mørke tunnelen er at det bedrer seg når de ligger mindre og kommer seg mer opp! Fatt mot!! :-)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 takk!!! )) *skifte body for 2gang i dag*
Kirsebæra Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 prøv å kutt ut melka i noen dager for å se hvordan det går.... Jeg hadde ikke melk i mer enn seks dager og måtte gå over på både NAN og colett...men..fant ut at han var allergisk mot melke protein og han går nå på nutramigen...*gratis til han er 12* litt rart egentlig...til han er 12...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå