Gå til innhold

Hvilket moteblad anbefaler dere å abbonere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å begynne å abbonere på noe moteblader... men ikke interessert i noe som bare viser fransk rar og dyr mote... noe litt mer "folkelig" =) noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker detnye, mye variert stoff, samt Kamille er av mine favoritter, har i tillegg abonnement på foreldre og barn, bonytt, og norsk ukeblad og jeg bestiller som oftest når det er kampanjer!

Skrevet

Foreldre og barn er ett must nå som du har blitt mamma sauen =)

Skrevet

Har ihvertfall bestilt det nye nå, og så har jeg bestilt "gjør det selv" til sambo, da blir han nok glad =)

har lyst å abbonnere på makeup & hår også, eller har de sluttet med det? lenge siden jeg så det i butikken (lenge siden jeg TENKTE på sminke og hår!) og finner ikke noe hjemmeside på nettet... noen som vet? foreldre og barn må bestilles ja=)

Skrevet

Cosmopolitan og britiske In Style

Eller synes jeg Costume er det beste norske rendyrkede motebladet

Skrevet

men vil ikke kalle dem "folkelige" akkurat, he he

Skrevet

Make up og hår kommer nå sammens med Det nye, så det kan man ikke bare kjøpe ved siden av nå!

Skrevet

Cosmopolitan er det beste syns jeg..

Skrevet

Kamille er et kjempegreit moteblad. Har hatt abonnement der en stund nå, og er kjempefornøyd. Hadde Henne før, det er også bra, men holder en knapp på Kamille!

Skrevet

ok, så man får makeup og hår med det nye abbonnementet altså! SÅ kjekt!

Skrevet

Kamille - der er det litt for alle og ikke så "kjerring" som de var i starten. Eller så er jeg veldig glad i Shape up jeg da, men blir jo mer livsstil enn mote.

Skrevet

Det Nye er veldig bra - mye bra mote og har i tillegg veldig mange bra artikler om diverse - ikke bare sex og sminke som i så mange andre blader....;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...