Gå til innhold

Hva leser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart begynne på Honningfellen av Unni Lindell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eneste jeg leser er seog hør og på dib..

har ikke tid til noe annet.

hehe..

Skrevet

Farmakologi...har eksamen tirsdag...sammen med legemiddelregning: (

Skrevet

Berlinerpoplene av Anne B Ragde

Skrevet

Et lite drap i Lisboa :o)

Ellers går det mye i Nemi om dagen! :o)

Skrevet

et lite dra i lisboa har jeg kjøpt, er den bra?

Skrevet

for øyeblikket leser jeg Harlan Cobens 'når noen bare forsvinner'. Ei fantastisk bok som jeg sliter med å legge fra meg.

Skrevet

Kristin Lavransdatter. Halvveis i bok nr 2 nå. Herregud, så glad jeg er for at jeg ikke har blitt oppdratt i en pietistisk bedrestilt familie i middelalderen! Jeg trives godt med evnen til å synde uten å bli plaget av samvittighet ;)

Skrevet

Holder på med Snø vil falle over snø som har falt(ellerno) men blir ikke mange sidene hver kveld før øyelokka detter igjen, så tar litt tid, hehe! Veit ikke helt hva jeg synes om den ennå...skjer ikke så mye, men så har jeg bare kommet litt over halvveis. Jeg klarer ikke å legge fra meg bøker jeg har begynt på heller, selv om de ikke er så spennende!

Skrevet

Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. Anbefales!

Skrevet

Leser to serier; Sønnavind og Cornelia.

Ellers går det i aviser, F&B og Mamma.

Skrevet

Holder på med flere serier, Elisabeth,Thea,Livsarven,3søstre,

Ellers nettopp ferdig med Anne Ragde, Ligge i grønne enger

Begynte på ny bok i går kveld,Horemamma av Bente Lyon.

Skrevet

Er midt i den siste Harry Potter-boken...kom aldri lengre før jeg fødte, og nå er det ikke så mye ork jeg har til å lese....har lest ett og annet kapittel inni mellom da...

Skrevet

"In Death" serien til JD Robb(Nora Roberts), Ellers er jeg medlem i Bestselgerklubben og leser mye bøker fra de.

Skrevet

Jeg leser "Sønnavind" og "Ingebjørg Olavsdatter" av Frid Ingulstad for tiden. Ellers går det mye i interiør-blader...elsker å bli inspirert av alle tipsene jeg finner, og holder alltid på med et eller annet oppussingsprosjekt:) Enten det er å pusse opp et rom, en trapp, eller et møbel:)

Skrevet

Fra normalisering til empowerment.

Burde lest nå...så kanskje jeg skal logge av og lese....Jepp;)

Skrevet

Jeg venter i spenning på neste bok i serien Thea av Trine Angelsen.

Ellers går det mye i Se&Hør, mammas kjærringblad og lokalavisa.

Skrevet

Akkurat nå går det i Jon Fosse og Paal-Helge Haugen + en del litteratur- og dramateori. Pensum altså :)

Skrevet

akkurat nå: the golden compass av philip pullman

og masse skole pensum ;)

Skrevet

Den boken som ligger foran meg nå heter "Tilpasset og differansiert undervisning i lys av kunnskapsløftet", men det er jo ikke akkurat en kosebok da ;-) Har ikke noen bøker jeg leser akkurat nå, men er generelt glad i krim og fantasy og masse tegneserier!

Skrevet

Drageløperen" og bøkene til Stieg larson ligger i bunken som skal leses sammen med den siste til Karin Fossum.

Har nettopp lest alle bøkene til Jo Nesbø, kjempefine hvis man liiker krim.

Pløyde også gjennom Anne B Ragdes triologi i løpet av august.

På ferie i sommer leste jeg en av Shopoholiker-bøkene, og har kjøpt to til som ligger på vent.

Syns det er deilig med høstmørket, slik at en kan krølle seg sammen i sofaen med en god bok om kvelden :-)

Skrevet

Har akkurat begynt på Tyvenes marked av Jan Guillou.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...