Gå til innhold

ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd å plustselig begynne å gå ned i vekt uten å gjøre noe for det ? er 37 uker nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått ned ca et kilo den siste uken, er 37+0 i dag. Men hadde endel hevelser/vann i kroppen for en uke siden da, som stort sett er borte nå.

Skrevet

rundt uke 36/37 gikk jeg ned litt, men tror det skyldtes at jeg hadde hevelser... for plutselig så passet ringene og det var ikke vondt å bøye fingrene.

men er ved det "normale" igjen nå:) men har ikke gått opp mer siden uke 36 (er38+4 nå)

Skrevet

Det kan skyldes mange forskjellige ting. Selv gikk jeg ikke opp noenting på over 1,5 mnd, og på siste kontroll hadde jeg gått litt ned. På kontroll i dag derimot hadde jeg gått opp litt igjen. For min del skyldes det antageligvis mye uro og bekymring pga alvorlig sykdom+stor operasjon i nærmeste familie den siste tiden. Det har heldigvis gått bra og dermed har både jeg og babyen det bedre igjen.

Andre ting kan være om man f.eks har vært forstoppet en periode og plutselig får fart på magen igjen. Eller om man har hatt ødemer som forsvinner.

Skrevet

Jeg er i uke 38 og de siste gangene jeg har vert på kontroll har det vist seg at vekten har gått ned hos meg også. Spiser normalt, men har ikke noe særlig vann i kroppen lengre, det var jeg plaget med for noen uker siden. Regner med kroppen selv styrer hva den trenger og ikke. :-)

Skrevet

Jeg har gått ned 1 kg.Har ikke hatt vann i kroppen eller noe.er snart i uke 37.Siden uke 23 har jeg bare gått opp 1,3 kg.Etter å ha pratet med jm så er målet å gå opp 2 kg på 3 uker.Så jeg håper at jeg klarer det!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Har ikke gått ned noe mer nå så¨det var nok vann. lykke til videre med graviditet og fodsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...