Gå til innhold

Overgangsstønad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om ei som utnytter systemet MAX! Det er så utrolig enkelt å være lat i dette landet!

Først fikk hun en unge i utlandet, men var ikke sammen med barnefar. Så ble hun sannelig gravid igjen med far til første barn (mens han var gift med en annen...det var han hele tiden). Så fødte hun det andre barnet litt etter hun flytta hjem til Norge igjen. Hun har jobba ubetydelig mye og har altså klart å leve på overgangsstønad og diverse trygder. Og nå har hun fått enda en unge med en annen mann. Tror ikke hun har opplyst at de bor sammen, for han har adresse et annet sted (sjekka det opp). Ungen er 14 mnd og hun har enda ikke begynt å jobbe. Hun sier hun ikke vil ha den gamle jobben sin. Hvordan går det ant? Hun bor for tiden i kommunal bolig og har også fått penger fra sosialkontoret til å kjøpe utstyr til ungene...men selv har hun alltid råd til å bleike håret hos frisør, og hun har kjøpt inn møbler og diverse til den nye leiligheten.

Jeg fatter ikke hvordan hun klarer det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen blir rike på å utnytte systemet MAX...............................

Skrevet

Er det galt å utnytte systemet? Er det ikke det det er til for? Hvorfor har man ellers et system hvis det ikke er meningen å bruke det?

Skrevet

Har du mye fritid? Kjedelig liv? Altså, du har sjekket opp i hva for en adresse nye kjæresten til din bekjente har?

Er du redd hun skal bruke opp alle pengene, sånn at det ikke er mer igjen til deg?

Hva er problemet egentlig? Hvordan påvirker hennes valg deg?

Finnes det virkelig ikke noe annet du kan bruke energien og engasjementet ditt på?

Skrevet

pokker, det var det jeg skulle ha skrevet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...