Gå til innhold

kjenne hjertet til den lille...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen ganger, særlig når jeg ligger, og kjenner på magen..kjenner jeg at d er noe som "banker". kan det være hjertebankene til den lille jeg kjenner? helt rytmisk...men d er ikke så fort som d står at hjertet skal banke da... og d kjennes ikke ut som spark...er liksom sånn puls-aktig... eller kan d være min egen puls jeg kjenner?! noen som har opplevd lignende? er 23+1 forresten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hovedpulsåre som ligger i låret, det er nok denne du kjenner. Det sa hvertfall jordmor.Hovedpulsåra går jo fra hjertet, og vil flytte seg litt etterhvert som magen vokser :) Pulsen til babyen går ca dobbelt så fort som din egen, så det er nok ikke den :)

Skrevet

Jeg har også kjent dette og lurer på om det er min eller babyens puls.

Skrevet

Ja, jeg har også opplevd det samme:) Hadde faktisk tenkt å skrive innlegg om det jeg å, men kom aldri så langt hehe. Ikke vet jeg hva det er, men det kjennes akkurat ut som du forklarer det:) Noen som vet om det er hjerte vi kjenner??

(Jeg er 20 uker ca, og har kjent det ei god stund)

Skrevet

jeg har også kjent dette flere ganger..telte i går, og d var ca

60-65 "slag" i minuttet...og babyens hjerte slår vel mye fortere enn det? er liksom rett over navelen på en måte...

Skrevet

jeg kjenner det rett under navlen, så det er vel som hun sa over her- at det er vår egen puls vi kjenner. Hadde jo vært litt moro om man kunne kjenne hjerte slå- men men :)

Skrevet

bella22 ja det skal ligge MYE høyere enn det..

min lille gutt ligger på mello, 140 og 150!!:)

tror ikke det er hjertet dere kjenner..men det kan være hikking, når de begynner med det kan man kjenne det..

det er veldig rytrmisk som regel!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...