Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Er det noen som har blødd fra endetarmen da de har gått på do? hadde endel blod på papiret?!!!! hva er det? er gravid i uke 15. burde jeg ringe lege?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Det er helt sikkert hemorider du har fått. Veldig vanlig under svangerskap. Ikke noe farlig i det hele tatt, men ubehagelig!
miren85 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 gud hvordan behandler man det? burde jeg ringe legen?
miren85 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Nå vet alle hvem jeg er , men spiller ingen rolle=)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 du bør kontakte lege/jordmor før du starter opp behandling mot hemorider. finnes produkter på apoteket, men greit å klargjøre det med lege først. jordmor anbefalte meg også å pakke isbiter inn i et klede og holde det mot hemoridene. det skulle visst hjelpe. prøvde det aldri fordi det roet seg av seg selv hos meg.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Spør etter stikkpiller og salve på apoteket. Sheriproct er en type som virker supert. Hemorider er veldig vanlig så det er ikke noe å være flau over! Bryr meg ikke noe om at andre her inne får vite om at jeg har det iallefall. :-) Jeg har også hemorider! Sånn er det! ;-) Hehe... Lykke til. Du blir helt sikkert bedre.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Trenger ikke å gå gjennom lege for å handle medisiner mot hemorider! De på apoteket vet hvilken type medisin som er godkjent for gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå