Gå til innhold

SE HIT LITT

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om det er noen her som har har silicon i puppene, og som alikevel har ammet? og om hvordan puppene blir etter dette isåfall?? jeg har en sønn og har lyst til å ta silicon, da jeg føler puppene mine er helt ødelagt!! men jeg skal jo ha flere barn oxo, så lurer på hvordan det er da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg, håper noen kan hjelpe meg litt

Skrevet

hei... jeg har ikke silikon selv, men har en venninde som har det. han hadde store problem med amming og kom aldri riktig igang fordi puppen rett og slett ble for stor og hard. det viktigeste vist du absolutt skal ha silikon er å legge implantetet bak brystmuskelen og ikke forran.

Skrevet

Jeg skal ha brystreduksjon etter to ammerunder.. får det dekt av staten heldigvis. Min har alltid vært store og henger rett ned. Har ikke hatt tyngdekraften med meg der nei;)

Skrevet

Jeg har ammet med silikon, og ammingen i seg selv var ikke noe problem. Nå fikk aldri jeg nok melk, så det ble ikke noe fullamming her. Men jeg ammet det jeg kunne så lenge h*n ville ha. Ca. 4-5 mnd. Jeg har hele tiden hatt planer om å bytte ut mine innlegg, da de jeg har er veldig knudrete + at jeg har hatt de i snart 10 år. Før jeg ble gravid snakket jeg med legen min om dette, og hun anbefalte å vente med ny operasjon til jeg var ferdig med å få barn. Dette fordi at puppene vil forandre seg i større eller mindre grad etter en graviditet. Har merket at puppene mine ble litt slappere etter at jeg fikk barn, men de er fortsatt ikke så aller værst;)

Nå er jeg gravid igjen, og har planer om å fikse på puppene mine når minste har blitt et par år.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke vente til du har fått de barna du vil ha? Så er du sikker på at alt går bra. :-)

Skrevet

har ikke planer om sillikon selv men ei kjenning av meg sa på fest en gang at hun angret på at hun ikke ventet til etter hun fikk barn med å operere seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...