Feit og freidig <3 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 B-menneske... Nå har Sol begynt på skolen og dagen begynner kl 8 30. Men både jeg og Sol liker å sove lenge... Og Måne vil jo også bare kose senga som han sier. Det resulterer i at vi alltid er sent ute om morgenen. I dag slo Sol seg helt vrang -ville ikke på skolen, Måne var ikke noe bedre - han skulle bare kose mamma i hele dag. Dette resulterte i at vi kom 5 min forsent på skolen. Det er jo så flaut og pinelig- stakkars Sol... Føler meg som en elendig mor om dagen jeg,- er jo så vanvittig trøtt og DET synes når jeg leverer... Leggger oss til normal tid(20.00 på ungene og 0.00 på meg) - Men er like trøtte fordet... Noen Tips til å endre dette mønsteret?
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 eneste som redder meg er kaffe, kaffe og...vel, kaffe ;o)
Feit og freidig <3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg vet.... Det er bare så vanvittig tungt om morgenen- Gi meg to timer til før skolen og jobb starter og vi kunne fått en fantastisk start på dagen, med latter, god frokost og alt på G.....
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Ja at du legger deg 2 timer før, hørrest brutalt ut, men å legge seg 0.00 er ikke normal tid i ukedagene når enn vet enn er trøtt om morgenen.
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Vet åssen du har det,eneste som hjalp her er å legge med tidligere. Da klarer jeg å stå opp hehe! Men nå har ikke jeg skole unger men likevel størsten sover ikke lenge lengre:S:P
Feit og freidig <3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 Det er jo det som er det kjipe med å være B- menneske, vet du- Får ikke sove før kl er ett og to om natta, selv om jeg legger meg tidligere... Tro meg- jeg har prøvd!! Hele pakka: Varm melk med honning, urtete,et varmt bad,og så videre og så videre.
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Huff nei det er ikke lett å ikke få sove:( Nytter liksom ikke å bare presse igjen øynene å håpe på å sove heller:P
krabbetrollet Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Hvis du skal snu på døgnet, må du begynne med morgenen. Det gjelder både barn og voksne. Som regel får man ikke til å sovne tidligere, før man har stått opp tidligere (flere dager på rad). Og så er det ikke lurt å la det skli heeelt ut i helgen.... Hilsen egentlig utpreget B-menneske som for tiden ikke har problem med å stå opp kl 06.00.
Feit og freidig <3 Skrevet 14. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2007 Tusen takk for svar- godt å høre at jeg ikke er den eneste B-mora her inne;-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Jeg vet hvordan det er å være b-menneske, men den uvanen kan enn faktisk endre, måtte det da jeg begynnte å jobbe som lærling som 18 åring. Nå står vi opp kl 6 hver morgen enda så tungt det er, fordelen er at enn blir trøtt om kvelden og sovner tidligere da. For din egen og barnas del skal du se så fint det er å stå opp tidlig, og det er viktig å lære barna og møte presis. Og er det så tungt å stå opp om morgenen får du sette vekkeklokka på andre siden av rommet så du må opp for å slå den av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå