*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Lucas har en koseape som er kjøpt på Hennes og Maurits for snart 1 1/2 år siden. Jeg skulle ønske jeg fikk tak i en til slik så han kunne ha den i barnehagen. Tør rett og slett ikke ta med den han har tilfelle den blir borte...han MÅ ha den i senga si på kvelden;) Er det noen som har en slik eller vet om en jeg kan få kjøpe?? Hadde blitt kjempeglad da!! Her er link med bilde av den: http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/499667
Kjærlighet <3 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Om det er fler som har en slik ape skulle vi gjerne hatt en til vi og. Minsten ELSKER sin lille ape over alt på jord. Tenk om vi mister den en dag!!!
*panama* med to søte små Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg har samme problemet ,men vi har en kanin;o) Også kjøpt på HM! Vi tar den med til barnehagen vi da..
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 ÅÅÅÅ, Luna Blue!! Får jeg kjøpe den???? Send meg mail på: [email protected]
Luna Blue Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Har en kanin fra H&M også Vi har veeeeldig mange av bamsene derfra. Var litt opphengt i bamser en stund...
Gjest Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Lar barna deres seg lure med kopier? Hadde en favorittbamse selv som barn. Det var helt krise når den ble borte. Fikk en som så helt klin lik ut, men det ble aldri det samme som originalen likevel. Tror mange barn merker forskjellen...At den de har hatt en stund lukter spesielt, kanskje har en flekk et bestemt sted eller en krøll på en hårlokk som ikke de andre "like" bamsene har eller andre ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå