Gå til innhold

Jeg HATER å vente på mens!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vanligvis mens på dag 30 i syklusen...I dag er det dag 33. Ladycomp bekrefter eggløsnig den 29 august.

Har mensmurringer og det føles som om mens er rett om hjørnet men det skjer jo ingenting!!! Dvs i går etter at jeg hadde vært på do kom det bittelitt rødt på papiret og i dag littegrann lyserosa..... Kan den ikke bare komme¨så jeg får det overstått!?!?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tell me about it...!! Har vanligvis sykluser på 30 til 32 dager, nå kom tante på dag 43...!!

Skrevet

Må være kjedelig å gå å vente vil jeg tro.

Jeg har igrunn aldri fulgt så nøye med denne mensen så jeg blir igrunn like WOW hver gang den kommer, synes det bare er dager siden sist gang.

Men nå er jeg sterilisert da og føler meg ganske sikker på at jeg ikke blir gravid. Tror det også er derfor at jeg ikke lenger gidder å holder kontroll på dager imellom.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Så hun kom til slutt altså, dulosten!

Jeg vet i alle fall åssen det er å vente på mens...med ustabile sykluser vet man jo aldri når man får mensen, og da blir det mye venting!:-/

Eller...nå har jeg jeg sluppet mensen på kjempelenge...venter på baby nå!:P

Skrevet

Forrige gang var det 45 dager i syklusen min. Ble smågal kan du si av å vente. he he:)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg da:-)

Får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente... Hadde jeg bare ikke følt meg så rar i hele kroppen som om mensen allerede var kommet hadde det ikke vært like ille... Nå må jeg jo inn på do å sjekke støtt og stadig, bare sånn itillfelle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...