VinterSol+2 Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 drømte så vondt i går natt. at hun skadet hodet sitt. så derfor var jeg kanskje litt ekstra obs hele dagen. hun virket ok, men litt sløv kanskje. ikke feber.. men sånn utpå ettermiddagen, da kom det. først bæsjet hun. fire-fem ganger. dette er ikke uvanlig, da hun har avføring en gang i uka, så det er vi vant med. men så kom det mer. tynnere og tynnere. og til slutt var det bare gult vann som kom ut :-(( hvordan i all verden får en baby på under 3mnd diaré da?? er det noe jeg har spist, eller er det noe hun kan ha fått i munnen? heldigvis sluttet det etterhvert, hun virket blid og fornøyd over å ha tømt magen, og spiste og spiste og spiste.. etter tre-fire runder med puppen var det helt tomt hos meg, så da fikk hun litt erstatning på flaske, så stelte vi henne for kvelden, og jammenmeg ville hun ikke ha en runde til ved puppen. og så sov hun. hun har sovet godt mesteparten av natta, spiste mye utepå natta en gang,og litt sutrete tidlig på morgenen, men da fikk hun ligge i senga vår, og da var alt i orden til hun var sulten klokka sju igjen.. men virker som om hun er frisk igjen nå da. må vel bare fylle opp da, antar jeg.. stakkars liten. vet ikke hva godt jeg kan gjøre for henne heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå