snart-mams Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 hei, er i uke 26, og kjenner den lille jenta mi sparke og sprelle hver dag, noe som igrunn er ganske positivt, men når kvelden nermer seg, sparker hun veldig mye på navlen, å da helt til jeg blir øm "under" navlen før hun begynner å gi seg... er det normalt at det kjennes så mye, eller har jeg "sensitiv" hud på/rundt navlen?
Frukten og To små Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Hei. huden er jo rimelig tøyelig, men det kan jo hende at de samme bevegelsene med trykk på samme sted fører til en følelse som for deg oppfattes som ømhet. Det er ikke farlig, men hun har nok funnet seg en favoritt stilling og ligger der og spreller om nettene. du kan jo prøve å roe henne ned ved å synge eller stryke litt på magen?
line_n & sara Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 har samme tips som frøet, stryk deg på magen hvor babyen sparker, eller prat litt med henne/få samboern til å snakke litt med magen! da pleier det å roe seg! ev så kan du forsøke å legge deg på siden/annen stilling!
snart-mams Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 takk til dere begge! det kan jeg prøve på ja. noen av dere som har hatt samme erfaring med at babyen deres våkner midt på natta og utfører full aerobic-økt? sånn ganske regelmessig hver natt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå