Gå til innhold

Gud, så flaut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, de driver og skal legge varmekabler i ei renne utenfor rekkehusene våre. For å få koblet opp strømmen dit, må de inn i utebodene her, og da jeg åpna opp døra til boden vår var det rett før det fosset ut saker og ting. Elektrikeren bare lo..

Vær så snill og si at det er flere her som har rotete boder...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rekker opp hånda,

Skrevet

jeg har ikke bod, men hele det ene soverommet her er fylt opp til taket med skrot jeg ikke har sortert etter at jeg flytta, så jeg åpner helst ikke den døra :D

Skrevet

He he det tror jeg ikke er så uvanlig:)

Jeg tar et røsk i ny og ne og da hender det at det dukker opp nye ting.... Som den gangen jeg plutselig hadde 3 sett juletrelys!

Skrevet

Godt det ikke bare er meg. En liten trøst det, ja.

Vi er flinke og røsker opp en gang i halvåret, men dte fylles så utrolig fort opp igjen. Huff, hva skal man gjøre?

Skrevet

Det er nok mange som har uryddige boder. Det jeg syns var ille, var da snekkeren vi kjenner skulle sette opp nytt kjøkken hos oss. Da han dro ut komfyren, så det ikke ut på gulvet!!!! DET var flaut det!

Skrevet

Hmm. Ble ikke svaret mitt lagret?

Ja, huff, under komfyren..

Skrevet

Nå er det snart loppemarked her... Kanskje jeg skulle ryddet litt igjen nå som jeg ble påminnt. He he det regner og regner i dag så det hadde vært fornuftig da.. Noen som kan gi meg et spark?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...