AnonymeAnine Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg håper jo i det lengste. Jeg har i det siste hatt en syklus på 26 dager (med unntak av for et par mnd siden, da var den på 27 dager). Før jeg ble gravid sist hadde jeg syklus på 28 dager. Så i går var det på dag 26 og testet. Negativ. Mensen har fortsatt ikke kommet så jeg testet i morges også. Negativ. Dette synes jeg er veldig merkelig, også fordi jeg har masse rar og uvanlig (for meg) utflod og har hadde menssmerter og stikninger i magen for ca en uke siden. Er det noen av dere "eksperter" som har noen formening om jeg er gravid? Jeg skal jo selvsagt teste meg i morgen også om "tante" ikke har kommet men det er jo så lenge til!!! :-)
evius fikk junigutt Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 At du har fått negative tester før IKM betyr ikke at du ikke er gravid. Det er noen som er gravide som tester positivt først flere dager etter IKM. Så hvis ikke mensen kommer i morgen kan du teste igjen 3 dager etter forrige test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå