Gå til innhold

karomamma.... :-)

dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville bare si at jeg håper du får en litt greiere dag i dag, selvom dine utfordringer ikke går over på sekundet!

pling plong fra meg til deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for pling plong og gode tanker!!

Det ordner seg alltid, men jeg kan ikke si at jeg har særlig mye høy i hatten (eller hva det nå heter....)

Jobbgreiene er en ekstrem påkjenning, merker jeg. Presset øker stadig, negativ feedback og dårlige vibber strømmer inn fra alle kanter og alt kommer fra samme gubben. Heldigvis er jeg en grei, lettledd og høflig person som er knakande god likt av de fleste. Det er godt å ha bestemt seg for å bytte beite, men frem til det er i orden blir det nok mye å hanskes med. Og det er litt slitsomt, spesielt når arbeidspresset er høyt i utgangspunktet. Jeg vet ikke helt hvor grensen går for hva jeg kan tåle, men den er rimelig nær kjenner jeg...

Oi, svaret her ble litt lengre enn jeg hadde tenkt, men det hjelper faktisk å "skrive av seg" litt... Så tusen takk for at du tenker på meg og ha en fin dag med den nye og den gamle (he he) dritgreibabyen :)

Skrevet

Kan du ikke spørre om å tre inn i ny stilling snarest mulig?? Forklar situasjonen for en overordnet som er grei:-)

Ingen er tjent med å ha det sånn som du har det nå!!!

Take care:-)

Skrevet

Ho ho, det hadde vært noe!!

Jeg er innstilt på å bytte i morra, jeg :)

Det er mange utfordringer, blant annet lange interne ansettelsesprosesser (mer byråkratiske enn i staten), stillingen må være utlyst X antall uker osv. En annen sak er å ansette noen i min nåværende jobb, for min nestkommanderende er rett og slett ikke så dyktig og grei som det jeg er, he he. Jeg har "arvet" ham fra en annen avdeling... Og så er det en del politikk og slikt på høyt nivå - hva skjer når kunden får beskjed om at jeg slutter, hvilke signaler sender vi om vår interne organisering, PR-byrået vårt må gi råd og helledussenoghurramegrundt...

Men jeg må tenke på meg selv og tenke praktisk praktisk praktisk hele tiden. Gjøre det jeg synes er nødvendig, planlegge smart og følge opp viktige ting og "holde min sti ren" mens jeg venter på å bytte jobb. Samtidig må jeg prøve å ignorere støyen fra idiotens harem og alle oppgavene som kommer og møtene jeg blir innkalt til. Det er derfor jeg trenger litt ekstra energi de neste ukene og månedene :)

Skrevet

Har du ingen mulighet til å få satt ham på plass på en eller annen måte... han må da ha noen over seg???

Du er flink som holder ut, og jeg tror du kommer til å holde ut til the bitter end, men han dotten ... uff jeg hadde blitt så deppa og lei meg! Så flink du er!!!

Men når du svarte klatten nå, så skriver du ting som handler om å ta ansvar for kunde og fira og sånn.... dte er da vel ikke ditt ansvar - det er fint med lojalitet til arbeidsplassen altså, men ikke når det går utover DEG! Drit i frma, det går sin gang uansett - om de får en downperiode i det du blir borte, så er det så mye mikk makk ved å bytte leverandør for kundene at det gidder de ikke.... og det gjør jo ikke noe om firma får rykte på seg for å behandle de ansatte drålig heller, da må de skjerpe seg, og vips blir de enda bedre.... det er jo en vinn vinn situasjon :-)

en klem til og en kaffe latte også kan du røyke tusen siden jeg har slutta for ei stund. :-)

Skrevet

Ja, det er det som er no dritt da, med disse ukene en må vente.....dritt dritt dritt.....For jeg skjønner at det ikke er en grei måte å gjøre dette på uten at det går ut over noen....dessverre. Men er det en intern stilling så er det jo ingen vits i å gjøre en dårlig jobb overfor kunder, det er tross alt dem en lever av;-)

Men, vi får holde sammen og tenke på hyggelige ting, og prøv å ikke ta det med deg hjem, eller personlig at fyren er en dust!

Du vet hva du står for uansett:-)

Jeg er helt sikker på at det ender bra, men at det nok blir en tøff tid...... og med familiære problemer i tillegg, blir det jo bare så altfor mye denne tiden.....

Jeg skal heie og støtte og være der når du trenger det Karo - akkurat som du alltid er der nå jeg har trengt det:-))

Dumme menn er verre enn dumme damer igrunn!!!

Klem fra klattisen

Skrevet

Stå på! du er en fantastisk flott jente:-). Det er tøfft og uretferdig akkurat nå, men dette klarer du.

Klem til deg.

Skrevet

Tusen takk igjen, alle dere gode jenter!!

Jeg setter pris på støtten og koser meg med lillejenta og kjæresten min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...