Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Nå har de jo en glimrende tjangs til å vise sine ferdigheter. Hvor er Maddie?
M by M Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Hun befinner seg i Frankrike. Du kan godt få låne kikkerten min hvis du vil se selv ;-)
Cat.68 Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Trur du på fullt alvor at ikke klarsynte fra hele verlden prøver å hjelpe med å finne Madeleine?
Venter på bitteliten Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Hadde disse menneskene vært synske så hadde Maddie vært funnet allerede. Det finnes ikke synske, ok! Og julenissen finnes heller ikke.
M by M Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Vi får se om jeg har rett da. Men helt alvorlig, jeg tror hun er i Frankrike. I en jordkjeller. En lav potetkjeller eller noe. Med et lite vindu. Også er det ikke folk i nærheten. Det er en som passer på henne bare.
Cat.68 Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Queentastic. Hva slags forestilling har du om synske mennesker og deres evner?? hvordan trur du liksom det foregår?? Trur du det er å bare trykke på en knapp så ruller historien frem som på film? Kanskje de har mange ,mange tips om hvor Maddie befinner seg,hva vet du om det egentlig. Kansje hun beveger på seg også, slik at dt ikke er så enkelt å fortelle akkurat hvor hun befinner seg. Er jo ingen beviser noested for at hun ikke lever heller?? Jeg er glad for at jeg er klarsynt og ikke trangsynt!!
Gjest Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Maddie er død og har vært det siden 3 mai... moren har ikke gjort det, i alle fall ikke direkte, og ikke med vold, men de vet begge mer enn de sier. Faren er en tafatt by-stander som ikke har noen annen rolle enn å være vitne til det som skjer og gjøre som han blir fortalt. Moren til Maddie er en beregnende og kynisk person, med en fantastisk utviklet evne til å distansere seg fra sine egne følelser. Faren er intelligent, men svak. De sørger begge to, men er desperate i sin kamp for å framstå som uskyldige. Maddie ligger i sand. Så det så ;-)
Venter på bitteliten Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Å herregud, vær så snill å gi deg med det våset cat68. ”Trur du det er å bare trykke på en knapp så ruller historien frem som på film?” Nei, hallo - jeg tror ikke på det i DET HELE TATT sier jeg jo! Madeleine har vært bort i snart fem måneder og ennå har ingen funnet henne. Hvis det fantes synske – da burde de jo ha funnet henne? ER de synske så vil de jo komme fram til det samme stedet alle sammen – ellers er de jo ikke synske…bare en gjeng som tror de har kontakt med det hinsidige (og dem er det nok mange av). Og tro meg, får politiet nøyaktig det samme tipset fra en hel masse mennesker – ja så setter de inn støtet akkurat der. ” Er jo ingen beviser noe sted for at hun ikke lever heller??” Og om hun er i live eller ikke, det har jeg ingen formening om. Leser du det første innlegget mitt så ser du at jeg ikke har skrevet noe om det. For som du sier så er det ingen som kan vite sikkert. Og forresten, du er klarsynt sier du??? La meg si det slik: Det er ikke akkurat sånn du framstår på denne siden…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Tribal - enig med deg , men jeg får ikke opp at hun ligger i sand - får ikke opp noe på hvor hun er nå . Maddie ble kvalt - ikke med overlegg !
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 HEI !! Hvorfor kan ikke vi ringe til slottet da - kanskje Märtha sine engler vet noe ??????????????
Cat.68 Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Nice Queentastic, nice. Hvem var det som utropte deg til dronningen over alle sannheter?? Ahhh det finnes ikke klarsynte!! "sier hvem" Jo Queentastic på dib.!! Åhhh ja da så................
Venter på bitteliten Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Jepp, jeg er dronninga av alle sannheter. Så fint at du endelig har skjønt det! Du er mao klarsynt likevel? hehehehe!
KariMari Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Kor er alle heltar hen........*synge*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå